ראה"מ לארגון נכי צה"ל: "נביא תוך שבועיים רפורמה לטיפול בפצועים"

    קובי פינקלר No Comments on ראה"מ לארגון נכי צה"ל: "נביא תוך שבועיים רפורמה לטיפול בפצועים"

    ראש הממשלה נפגש בקריה בת"א, עם יו"ר ארגון נכי צה"ל על רקע ההפגנה הגדולה כנגד מדיניות משרד הביטחון לטיפול בפצועים והתחייב בפגישה, "נביא גם עזרה ראשונה וגם רפורמה כוללת לטיפול בפצועים, נכים והלומי הקרב"

    צילום: קובי גדעון לע"מ
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע ההפגנה הגדולה היום (ראשון) בתל-אביב כנגד מדיניות משרד הביטחון כלפי יוצאי צבא, הלומי קרב ופצועים מהשירות הצבאי. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם יו"ר ארגון נכי צה״ל עידן קלימן בקריה בתל אביב.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפגישה: "מצוקתם של נכי ופצועי צה״ל היא אמיתית, כבר הרבה שנים שלא עדכנו את ההסדרים ביניהם, דרושה גם עזרה ראשונה וגם רפורמה מקיפה".

    נתניהו עדכן כי "קיבלתי את המכתב ששלחתם לשר הביטחון, בעקבות כך תיאמתי איתו שאנחנו נביא גם עזרה ראשונה וגם רפורמה כוללת לטיפול בפצועים, נכים והלומי הקרב".

    ראש הממשלה התחייב, "נעשה זאת תוך שבועיים בממשלה. זו ההצעה ואני חושב שהיא חשובה מאוד, מתקנת עוול נורא ומטפלת במצוקה".

    יו"ר ארגון נכי צה"ל עידן קלימן אמר: "אנחנו נמצאים בימים קשים מאוד שחבר שלנו שוכב שרוף בבית החולים. אנחנו שולחים לו מכאן קודם כל החלמה מהירה, ומצפים להחזירו למשפחת נכי צה״ל ולעזור לו בשיקום המחודש שלו".

    קלמן הוסיף, "אני רוצה להודות לך, באמת הכאב הוא מאוד גדול והעיוותים ההיסטוריים דורשים תיקון במיידי. אני רוצה להודות לשר הביטחון בני גנץ ולך אדוני ראש הממשלה על זה שאתם מתעלים מעל כל שיקול פוליטי ושמים את פצועות ופצועי צה״ל במקום לו הם ראויים, ובו כל ממשלת ישראל נרתמת לעזור ולתקן את העוולה הגדולה הזו".

    בפגישה השתתפו גם מנכ״ל משרד רה״מ בפועל צחי ברוורמן, מ״מ יו״ר ארגון נכי צה״ל רפי כהן צמח ויו״ר מחוז חיפה והצפון בארגון איתי אלימלך.



    0 תגובות