הקרב על הרכב הוועדה המסדרת: בנט צפוי לתמוך בהצעת לפיד

    איתי גדסי No Comments on הקרב על הרכב הוועדה המסדרת: בנט צפוי לתמוך בהצעת לפיד

    מסתמן שיו"ר ימינה נפתלי בנט יתמוך מחר בהצעת גוש מתנגדי נתניהו בוועדה המסדרת כדי להפוך ללשון מאזניים בנוגע לחקיקה והקמת ועדות

    נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקרב על הוועדה המסדרת של הכנסת: יו"ר הועדה המסדרת ח"כ מיקי זוהר הודיע כי יעלה מחר להצבעה את הצעת הליכוד להרכב הוועדה: "לאחר השיחה שהתקיימה בשבוע שעבר עם כל ראשי הסיעות בכנסת, החלטתי שבע"ה אעלה מחר למליאה הצעה להקמת הועדה המסדרת לפי הרכב סיעתי בחלוקה ל 5 המשקפת את הכוחות בכנסת בהתאם לתוצאות הבחירות".

    "אנו מצפים מימינה לתמוך בהצעה זו המשמרת את כוחו של הימין ומשאירה בידי ימינה את זכות הוטו בכל החלטה. אם ימינה לא תתמוך בהצעה זו, פירוש הדבר שהיא חברה לגוש השמאל בניגוד להבטחותיה לבוחר", הוסיף זוהר.

    מסתמן שיו"ר ימינה נפתלי בנט יתמוך מחר (שני) בהצעת גוש מתנגדי נתניהו בוועדה המסדרת כדי להפוך ללשון מאזניים בנוגע לחקיקה והקמת ועדות.

    ‏לפי החלוקה שמציע הליכוד על בסיס נציג אחד לכל 5-6 מנדטים, לגוש הימין יש 10 נציגים וגם לגוש לפיד. לרע"ם נציג אחד ולימינה נציג אחד.

    ‏לפי החלוקה שמציע גוש לפיד שבה תומכת גם ימינה במפתח של נציג ל-4 מנדטים, יש 14 נציגים לגוש ימין ו-16 לגוש לפיד. לימינה יש שני נציגים, לרע"ם נציג אחד. דבר שמשרת את לפיד ובנט נוטה לתמוך בזה כי טוען שמגדיל את הייצוג שלו בוועדה.

    בתוך כך, בשל החשש, לדבריו מ'שיתוק הכנסת', הגיש הבוקר (ראשון), יו"ר סיעת העבודה ח"כ רם שפע מכתב דחוף ליועמ"ש הכנסת עו"ד שגית אפק. במכתב מבקש ח"כ שפע חוות דעת באשר לחובת יו"ר הכנסת להציב על סדר יומה של הכנסת, את הקמתה של הוועדה המסדרת כבר במליאה הקרובה.



    0 תגובות