התאגידים העירוניים והתיירותיים חוזרים להתכנס

    קובי פינקלר No Comments on התאגידים העירוניים והתיירותיים חוזרים להתכנס

    אחרי למעלה משנה מפתיעה, מאתגרת ולא פשוטה, מחדשים השבוע את הוועידה השנתית של איגוד התאגידים העירוניים למחלימים ומחוסנים, תחת הכותרת "מחשבים מסלול מחדש". הוועידה תעסוק בנושאים החמים והבוערים שעל סדר היום ותדגיש את חשיבותו של השלטון המקומי והתאגידים העירוניים, בייחוד לאור משבר מגפת הקורונה ולאחר סבבי בחירות וחוסר וודאות פוליטית ושלטונית. בוועידה ישתתפו רבים ממקבלי …

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי למעלה משנה מפתיעה, מאתגרת ולא פשוטה, מחדשים השבוע את הוועידה השנתית של איגוד התאגידים העירוניים למחלימים ומחוסנים, תחת הכותרת "מחשבים מסלול מחדש".

    הוועידה תעסוק בנושאים החמים והבוערים שעל סדר היום ותדגיש את חשיבותו של השלטון המקומי והתאגידים העירוניים, בייחוד לאור משבר מגפת הקורונה ולאחר סבבי בחירות וחוסר וודאות פוליטית ושלטונית.

    בוועידה ישתתפו רבים ממקבלי ההחלטות במדינת ישראל, הדרג הנבחר – שרים, ח"כים, ראשי רשויות והן הפקידות המקצועית הבכירה ביותר – נציגי משרדי ממשלה, אנשי משפט וחברה, מנהלי התאגידים העירוניים, יו"ר הדירקטוריון בתאגידים ועוד.

    יצחק בורבא | צילום: אלעד מלכא

    יו"ר איגוד התאגידים העירוניים יצחק בורבא מסר: "מזה למעלה משנה שאנו מתמודדים עם אתגרים מורכבים שמעולם לא הוצבו לפתחנו. השלטון המקומי והאזורי הוכיחו לאורך כל התקופה את חוסנם וגמישותם כשהיוו דוגמא ומופת להתנהלות תו"כ משבר מתמשך והיוו את חוד החנית לטיפול בתושבים בקצה".

    בורבא הוסיף, "אני יכול לומר כבר בהכנות שזו הוועידה המורכבת והמאתגרת שידענו ואני שמח לפתוח את הוועידה הראשונה שמתקיימת בתו הירוק, למחוסנים ומחלימים בלבד. בוועידת 'מחשבים מסלול מחדש' נעסוק במצב שלנו ושל המדינה גם מבחינת הקורונה וגם לאור הבחירות האחרונות".



    0 תגובות