שווינגר: "המשטרה מציעה לאפשר ל-3000 איש להגיע להדלקה"

    איתי גדסי No Comments on שווינגר: "המשטרה מציעה לאפשר ל-3000 איש להגיע להדלקה"

    ל"ג בעומר במירון | מנכ"ל המרכז הארצי למקומות הקדושים, הרב יוסף שווינגר בשיחה עם 'קול חי': "יש מתווה מוצע של המשטרה -מדובר על כך שהאתר יפתח לחלוטין. כרגע מדובר על 3,000 איש להדלקה. אין הגבלות על הציון עצמו ואין הגבלות על ילדים או תו ירוק"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל המרכז הארצי למקומות הקדושים, הרב יוסף שווינגר מעדכן מדיוני ההיערכות לאירועי ל"ג בעומר במירון: "אנחנו בשולי הקורונה. משרד הבריאות עוד לא יודע איך לעכל את התופעה של הילולת הרשב"י במירון. אמנם חלה התקדמות ניכרת אבל אנחנו עדיין מצווים בדיונים הפנימיים לקרוא לכולם להגיע רק עם תו ירוק".

    בשיחה עם איתי גדסי ואבי גרינצייג במהדרות הבוקר, סיפר שווינגר: "נקודת המוצא בדיונים הייתה שיהיה אירוע קטן כמו שהיה בשנה שעברה. הם אמרו שהקורונה עוד לא נגמרה. ויש עשרות אלפים שלא חוסנו, ביניהם ילדים שלא מתחסנים כלל. ולכן הם ביקשו להתנות את ההגעה בתו ירוק או שלא יגיעו ילדים. מאידך, יש דעות של אנשים אחרים שחושבים שאם פתחו את המשק אין סיבה שזה לא יקרה גם כן".

    "כרגע זה אוחז שבגדול יש מתווה מוצע של המשטרה שצריך להיות מיושם אני מקווה בימים הקרובים ומדובר על כך שהאתר יפתח לחלוטין. כרגע מדובר על 3,000 איש להדלקה. אין הגבלות על הציון עצמו ואין הגבלות על ילדים או תו ירוק. לכן צריך לקרוא לציבור להישמע לכל ההנחיות", עדכן שווינגר.



    0 תגובות