מלכיאלי: "עד היום לא סיימנו לתקן את כל הנזקים של לפיד"

    אסתי פלד No Comments on מלכיאלי: "עד היום לא סיימנו לתקן את כל הנזקים של לפיד"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון ל'קול חי': "לא לחינם ש"ס אמרה שיש 65 מנדטים לימין ואין שום סיבה שלא תקום ממשלת ימין; כשגדולי ישראל קוראים לכולנו להצביע הם לא מתכוונים שזה יהיה בשביל שבסוף המפלגות החרדיות ישבו באופוזיציה"

    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאלי מתייחס לאפשרויות להרכבת ממשלה ואומר כי "יש כל מיני מסלולים על השולחן. לבחירות אף אחד לא רוצה להגיע. זה דבר שהוא לא חכם ולא נכון".

    בשיחה עם איתי גדסי ואבי גרינצייג במהדורת הבוקר, אמר מלכיאלי: "כשיצאה לדרך הממשלה האחרונה הבינו שזה לא מאהבה וידידות אלא כי אין ברירה. התנאי הראשון לקיים קואליציה יציבה זה שהכנסת מתפקדת לפי החלטות של ועדת שרים. ניסנקורן היה יו"ר ועדת שרים וכחול לבן הגיעו למליאת הכנסת והצביעו נגד החלטות של ועדת שרים – זה אחד המשברים הגדולים ביותר של הממשלה הזו וגם שנמנעו מלהעביר את חוק הגיוס המתוקן".

    "כשדרעי אמר אז שהפתרון הוא להפריד את לפיד וגנץ אף אחד לא האמין שזה יקרה אבל זה קרה", מזכיר מלכיאלי. "אני לא מעורה בפרטי המשא ומתן אבל מתנהלים דברים ומקווים שיצא מזה משהו טוב. לא לחינם ש"ס אמרה שיש 65 מנדטים לימין ואין שום סיבה שלא תקום ממשלת ימין".

    עוד אמר מלכיאלי בריאיון: "כשגדולי ישראל קוראים לכולנו להצביע הם לא מתכוונים שזה יהיה בשביל שבסוף המפלגות החרדיות ישבו באופוזיציה. עד היום לא סיימנו לתקן את כל הנזקים של הממשלה עם לפיד מ-2013".



    0 תגובות