ציפייה לקראת פתיחת שבוע ההיי-טק החרדי של 'קול חי'

    עפר גדנקן No Comments on ציפייה לקראת פתיחת שבוע ההיי-טק החרדי של 'קול חי'

    בכירי ומשפיעי ענף ההייטק בישראל מגיעים לשבוע שידורים מיוחד בקול חי!

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשנים האחרונות, תחום ההייטק בציבור החרדי מצוי במגמת עליה מתמדת. רבים מאד מקרב בני הציבור החרדי אשר יצאו בברכת הרבנים לשוק העבודה, מתפרנסים בכבוד בתחום היזמות והייטק, ומסלולים רבים ומותאמים כמו גם מקומות עבודה המתאימים לציבור שומרי התורה והמצוות, מצויים בפריחה.

    בענף ההייטק ניכרת השתלבות גוברת והולכת של חרדים, הן כשכירים בחברות גדולות בינלאומיות והן בתחום היזמות והסטארטאפים. המדינה מצידה מעודדת אף היא את תחום ההייטק החרדי, ובשילוב מרכיבים אלו, צומח התחום ורבים מבקשים להמשיך ולהשתלב בתעשייה.

    בשבוע הבא יקיים קול חי את "שבוע ההייטק החרדי" – הראשון מסוגו, בהשתתפות ראשי חברות ענק, משקיעי הייטק מובילים, גורמים בכירים ומשפיעים בענף ההייטק בישראל.

    במהלך שבוע ההייטק יועברו מגוון תכנים מרתקים, ראיונות ופאנלים בנושא ההייטק במגזר החרדי וייחשף בו דו"ח ההייטק החרדי שנערך והוגש לנשיא המדינה על ידי ארגון 'קמא-טק', הרשות לפיתוח כלכלי של הציבור החרדי בראשות חה"כ הרב אורי מקלב, והאיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות. בין היתר תהיה גם סקירת התוכניות הממשלתיות בתחום, דיון על שיפור שכר הנשים החרדיות, עולם הסטארטאפים החרדי, היכרות עם החברות הגדולות במשק שמגייסות חרדים, דיון מומחים על תחומי העתיד של ההייטק, סיפורי הצלחה של ההייטק החרדי, סדרה של ראיונות עומק עם בכירי ההייטק הישראלי ועם בכירי ההייטק החרדי ועוד, התכנים לשבוע זה נבנו בסיוע של גוף ההייטק החרדי הגדול ביותר 'קמא-טק'.

    הפעילות תיערך בין התאריכים ו'-י' באייר, (18.4-22.4) כאשר ביום חמישי י' באייר תתקיים ועידת ההייטק המרכזית, שתסכם את שבוע הפעילות. בוועידה שתתקיים בהשתתפות אישי ציבור ובכירי ענף ההייטק בישראל ובמגזר החרדי,  יוכרזו עשרת המשפיעים בהייטק החרדי לשנת תשפ"א 2021.

    התכנים של שבוע ההייטק ישודרו בקול חי ולצפייה בוידאו באתרים החרדיים המובילים.

    ההכרה של חברות ההיי טק בצמיחה האדירה של ההייטק החרדי באה לידי ביטוי בין היתר גם בהענקת חסותם לשבוע ההיי טק כאשר בין נותני החסויות: חברת גוגל, חברת מיקרוסופט, רשות החדשנות, מכון הייצוא, המיזם הלאומי לשילוב חרדים בהייטק של הג'וינט ומשרד העבודה, ועוד.



    0 תגובות