הניסיונות להקמת ממשלה בגוש רל"ב: לפיד וגנץ יפגשו הערב

    איתי גדסי No Comments on הניסיונות להקמת ממשלה בגוש רל"ב: לפיד וגנץ יפגשו הערב

    יו"ר יש עתיד ויו"ר כחול לבן יפגשו | לפיד יקיים השבוע מסיבת עיתונאים בה יציג את הממשלה שמתכוון להקים עם בנט. כמו כן יפגש לפיד השבוע עם כל ראשי גוש מתנגדי נתניהו | גוש נתניהו: בציונות הדתית ממשיכים להתנגד לממשלה עם רע"מ

    גנץ ולפיד
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ וראש האופוזיציה, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ייפגשו הערב (מוצ"ש) וידונו באפשרות להקמת ממשלה להחלפת נתניהו. הפגישה צפויה לעסוק בין היתר באפשרות שהליכוד ינסה לבטל את חוק הרוטציה. עד כה לפיד לא התחייב שיתנגד לביטול החוק.

    על פי הדיווח בערוץ 12, לפיד צפוי לקיים בתחילת השבוע מסיבת עיתונאים בה יציג בה את הממשלה הפריטטית שבכוונתו להקים יחד עם יו"ר ימינה בנט. בנוסף, לפיד מתכנן לקיים השבוע סבב פגישות עם כל ראשי גוש מתנגדי נתניהו.

    המו"מ בלי הליכוד וימינה: הצדדים הסכימו כי בנט יקבל את תיק הביטחון, שקד את תיק החוץ או החינוך ותיק נוסף לאחד מחברי המפלגה. עם זאת, בכירים בימינה אומרים כי הם לא ויתרו על תיק המשפטים.

    ב'כאן חדשות' דווח כי בליכוד מוכנים לתת לבנט, נוסף לתפקידים נרחבים בממשלה, שיריון בחקיקה מפני האפשרות שנתניהו ינסה לפטר אותו. בכיר בליכוד אמר כי הם שוקלים להביא את הממשלה להצבעה גם ללא תמיכת סמוטריץ', ולראות אם הוא יפיל אותה.

    במקביל, בציונות הדתית ממשיכים להתנגד לממשלה בתמיכת רע"מ, ככל הנראה גם אם המחיר הוא שגוש מתנגדי נתניהו יקים ממשלה בתמיכתם. הערב פרסמו במפלגה סרטון בו הם מנסים להסביר את התנגדותם למהלך.

    "בפעם הקודמת כשהיו כאן מי שהלכו שולל אחרי מתק שפתיים דו פרצופי (זוכרים איך עראפת דיבר שלום באנגלית ומלחמה בערבית?) זה התפוצץ לנו בפנים. לא נאפשר לחזור על הטעות המסוכנת הזו שוב. לא מקימים ממשלה שנשענת על תומכי טרור אנטי ציוניים", כתב הערב יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'.



    0 תגובות