מזעזע: פורע ערבי תוקף בחור ישיבה ברכבת הקלה ללא הפרעה; צפו בתיעוד

    איתי גדסי No Comments on מזעזע: פורע ערבי תוקף בחור ישיבה ברכבת הקלה ללא הפרעה; צפו בתיעוד

    פורע ערבי שעלה יחד עם חבירו לרכבת הקלה, ארב לבחורי ישיבה שנסעו ברכבת ותקף אותם באופן אכזרי ומשפיל באין מפריע ואף העלו את התיעוד לרשתות החברתיות. המשטרה עצרה את הצעיר הערבי מבית חנינא. יו"ר יהדות התורה משה גפני אמר כי יש "להושיבו מאחורי סורג ובריח על מנת למנוע הישנות מקרים חמורים כאלה"

    12:00
    19.04.24
    יונתן שורק No Comments on "בשבילם הספרדים כמו אוויר": הרב אברהם יוסף תוקף את הבד"צים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פורע ערבי צעיר מזרח ירושלים, שעלה יחד עם חבירו לרכבת הקלה בעיר, תיעדו את הצעירים הערביים, אורב לבחורי ישיבה שישבו ברכבת, ולפתע תוקף את אחד מבחור הישיבה. את הסרטון העלו לרשתות החברתיות על מנת להשפיל את היהודים. הקלות הבלתי נסבלת בה ערבי תוקף יהודי על רקע לאומני בבירת ישראל ועוד מתעד את זה לתפארת חבריו, עורר סערה גדולה בישראל.

    המשטרה פתחה מייד בחקיקרת האירוע, והביאה למעצרו של הפורע הערבי. מדובר בצעיר ערבי (21) מבית חנינא  והוא הועבר לחקירה. המשטרה מסרה כי החשוד יובא במהלך הבוקר לבית המשפט שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו. החקירה נמשכת.

    יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי הגיב לאירוע תקיפת הצעיר ברכבת הקלה ואמר: "התיעוד המזעזע והאנטישימי מחריד ומבהיל, הלב כואב ומתקשה להאמין שדווקא במדינת העם היהודי חרדי מותקף באכזריות ע"י בן עוולה רק בגלל חזותו החרדית, אני קורא למשטרת ישראל לעצור את העבריין השפל ולמצות איתו את הדין בחומרה".

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הגיב לתקיפת בחור הישיבה: "רשויות אכיפת החוק ומשטרת ישראל חייבים לפעול בכל הכח לתפוס את העבריין הזה שמגלה עבריינות ואנטישמיות מול תלמידי ישיבה".

    עוד הוסיף, "אשוחח עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה לתת עדיפות למקרה, כדי לתפוס את העבריין ולהושיבו מאחורי סורג ובריח על מנת למנוע הישנות מקרים חמורים כאלה".

    שר השיכון יעקב ליצמן מסר בתגובה: "תיעוד תקיפת הצעיר ברכבת בירושלים בידי מחבל לכאורה מזעזע ביותר. אין לעבור על כך לסדר היום ועל משטרת ישראל לעצור את התוקף באופן מיידי. היום זו סטירה ראוותנית ומחר זה יכול להיות סכין או ירי. מקומו של התוקף בכלא".

    ח"כ איתמר בן גביר הגיב לפרסום הסרטון האנטישמי וכתב: "‏נער גבעות שהיה מעלה לרשת סרטון שלו מכה ערבי היה נעצר תוך דקות. אם הבחור הזה לא עצור הלילה אפשר לקפל את משטרת ירושלים".

    יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי מסר בתגובה: "הסרטון שבו נראה צעיר בעל חזות ערבית, סוטר לבחורי ישיבות ברכבת הקלה בירושלים, ולאחר מכן מפרסם תיעוד של האירוע, מבחיל ומזעזע- גובל באנטישמיות ורוע לב. המשטרה חייבת לעצור את הצעיר בהקדם ולנקוט ביד קשה בכל האמצעים העומדים לרשותה, בכדי להרתיע אחרים ממעשים שכאלו".

    סגן שר הפנים הרב יואב בן צור אמר בתגובה לאירוע התקיפה האנטישמי: "הסרטון המזעזע שראינו הערב, צעירים ערבים מכים יהודים על לא עוול בכפם, לא קרה בשטחים, זה קרה כאן בלב ירושלים ברכבת הקלה".

    עוד הוסיף, "המקרה הזה מצטרף לעוד עשרות מקרים של תקיפת יהודים על רקע לאומני שהתרחשו כאן בירושלים. משטרת ישראל האחראית על בטחון ושלום האזרחים חייבת לנקוט ביד קשה מול המפגעים ולמצות איתם את מלוא חומרת הדין. להחזיר את הרתעה לרחובות ולהחיל משילות בכלל השכונות במזרח ירושלים".

     



    0 תגובות