גנץ מקדם: רפורמה מקיפה באגף לשיקום נכים במשרד הביטחון

    קובי פינקלר No Comments on גנץ מקדם: רפורמה מקיפה באגף לשיקום נכים במשרד הביטחון

    שר הביטחון בני גנץ יקדם רפורמה באגף השיקום במשרד הביטחון- סיכם עם הפעיל החברתי זיו שילון שיוביל את התהליך, שיכלול הקמת ועדה ציבורית | גנץ על ההירתמות של שילון: "רפורמה שתובל מהלב היא צו השעה- ואין אדם מתאים מזיו למאמץ הזה"

    קריית משרד הביטחון בתל אביב צילום: משה שי / פלאש 90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע האסון של נכה צה"ל איציק סעידיאן והצורך ביישום רפורמה מקיפה באגף לשיקום נכים במשרד הביטחון, החליט שר הביטחון גנץ להוביל שורה של מהלכים ובהם הקמת ועדה ציבורית קצובה בזמן, שתקדם הפקת לקחים מערכתיים וביצוע רפורמה בתפקוד האגף לשיקום נכים.

    בשבוע הבא תתבצע עבודת המטה לצורך הקמת הוועדה, גיוס חבריה ואנשי צוות מתוך המערכת ומחוצה לה. גנץ שוחח במהלך הימים האחרונים עם הפעיל החברתי זיו שילון, וסיכם כי יוביל את התהליכים הנדרשים. הוועדה הציבורית שתוקם, תפעל במהירות, ותקדם רפורמה שתשלב בין ראיית צורכי המערכת להבנה עמוקה של צורכי הפרט.

    הוועדה הציבורית תפעל במקביל לצוות הבדיקה הפנימי שהוקם במשרד בראשותו של אל"מ (במיל') אליעז קרני, ראש אגף התכנון במשרד, אשר בוחן את פרטי האירוע הספציפי ויגיש את מסקנותיו בימים הקרובים.

    גנץ אמר היום (חמישי): "לאורך החודשים האחרונים, עוד טרם המקרה הטרגי של איציק סעידיאן, קיימנו במשרד שורה של פעולות מתוך הבנה כי האגף נדרש לרפורמה מקיפה. השינוי הנדרש לא קשור רק בתוספת תקציב, אלא גם בהבנה לתחושות הפונים לאגף השיקום ומה שעובר עליהם. זיו שילון יסייע לנו להוביל רפורמה שבאה מהלב- וזה מה שדרוש בכדי להביא לשינוי בעת הזו, אין אדם מתאים ממנו למאמץ הזה. בקרוב צפוי להסתיים המכרז לבחירת ראש אגף שיקום חדש, אשר יפעל במשותף עם הצוות ועם עובדי אגף השיקום המסורים, בכדי להביא לשינוי הנדרש במהירות האפשרית. כולי תפילה שאיציק שנלחם בגבורה בשג'עייה, ימשיך להילחם גם בפציעה הקשה וינצח אותה. ליבי ומחשבותיי איתו ועם משפחתו".

    הפעיל החברתית זיו שילון אמר: "אני נוטל עליי את המשימה בחרדת קודש, ומתוך תחושת שליחות אמיתית למען אלפים שלחמו למען המדינה, והמדינה חייבת להילחם גם עבורם. בחודשים האחרונים שוחחתי עם שר הביטחון גנץ רבות בנושא, ואין לי ספק שביחד עם הוועדה שנקים נוכל להביא לשינוי המיוחל. זה לא יהיה פשוט ולא יקרה ברגע- אבל זה חייב לקרות בהקדם. ליבי ותפילותיי עם איציק ובני משפחתו ששהו במהלך החג בבית החולים".



    0 תגובות