דרעי: "רב המאחד על המפריד"; ליצמן: "הכאב והזיכרון משותף לכולם"

    ישראל רובין No Comments on דרעי: "רב המאחד על המפריד"; ליצמן: "הכאב והזיכרון משותף לכולם"

    שר הפנים דרעי בטקס לציון יום הזיכרון: "כולנו עם אחד. דתיים לצד חילונים, רב המאחד ביננו על המפריד. כוחנו כעם באחדותנו ועלינו לזכור זאת תמיד" | ליצמן: "אויבינו הרוצים לכלותינו אינם מבדילים בינינו. גורל אחד ומשותף לכולנו"

    Head of the Shas party Aryeh Deri and party members at the party headquarters in Jerusalem, on elections night, on March 23, 2021. Photo by Noam Revkin Fenton/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ???? ?????? ?"? ???? ???? צילום: Noam Revkin Fenton/Olivier Fitoussi - Flash90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי, נשא דברים כנציג הממשלה בטקס יום הזיכרון בהר הזיתים לזכרם של חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה: "יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה הוא יום בו כל עם ישראל מרכין ראש ומתייחד עם זכרם של אלו אשר היו ואינם. בזיכרוננו אנו מציינים את אלו אשר נפלו בעודם אוחזים בנשק להגנה על המולדת ואת אלו אשר נרצחו במעשי טרור ואיבה רצחניים".

    "כולנו עם אחד. דתיים לצד חילונים, רב המאחד ביננו על המפריד. כוחנו כעם באחדותנו ועלינו לזכור זאת תמיד. יהי זכרם של הנופלים ברוך ויהיו חקוקים בליבנו לעד", אמר דרעי.

    שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן, נשא דברים בטקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל בבית הקברות הצבאי קרית גת: "היום, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, אנו מרכינים ראש בפני משפחות הַשְׁכוֹל. זוכרים, כואבים ומוקירים את הנופלים במערכות ישראל. זהו ערך עליון בעם ישראל. ערך הכרת הטוב. אנו זוכרים את אלה שאיבדו הכל בשבילנו. ואתכן, משפחות יקרות שנתתן את היקר מכל, בשביל העם הזה".

    "הזיכרון שלנו אינו נותר רק בלב ואינו רק ליום הזה. שכן משפחות הַשְׁכוֹל אינן זקוקות ליום מסוים כדי לזכור את יקירם. בעצם אין יום שזיכרונם עוזב אותן. מי שזקוק ליום הזה הוא העם. עם שלם, שעומד עימכן כאן היום. זוכר, כואב ומדמם. זוכר את החיים שהיו ואינם, כואב את החלל שנפער לעד, וּמְבַכֶּה על פתיל שנִגְדַּע בְּאִבּוֹ".

    "השנה, אנו זוכרים אתכן כפליים. זוכרים וכואבים גם את השנה שקדמה לנו. יום הזיכרון הקודם בו לא יכולנו לעלות כאן איתכן, בשל הוראות השמירה על קדושת החיים מול סכנת נגיף הקורונה".

    "משפחות יקרות, חזרנו לכאן בחסדי שמים, ואנו שוב כאן כדי לזכור שהיום הזה מסיר מתוכנו את המחיצות הקיימות בחברה הישראלית".

    "במיוחד בימים אלו, חשוב לי לומר לכן, שזכר הנופלים מדגיש את המחבר בינינו, שהוא גדול יותר אל מול המפריד. הכאב והזיכרון משותף לכל העם הזה, שכן אויבינו הרוצים לכלותינו אינם מבדילים בינינו. גורל אחד ומשותף לכולנו".

    "בשמם של הנופלים והנופלות ולזכרם של חללי ישראל, נפעל לקירוב לבבות, לאחדות בין חלקי העם ולחיבור בין האוכלוסיות השונות בישראל".

    "בשם ממשלת ישראל, נישא תפילה לעילוי נשמות חללי צה"ל. נביע מחדש את מחויבותנו לזכרם, ולמען בני משפחותיהם, הנושאים בלבם את כאב האובדן".



    0 תגובות