המפכ"ל בטקס הזיכרון: "מחויבים לזכר הנופלים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המפכ"ל בטקס הזיכרון: "מחויבים לזכר הנופלים"

    המשטרה קיימה טקס לזכרם של 1521 חללי משטרת ישראל שנפלו מאז ימי קום המדינה | המפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי: "אנו מפקדי המשטרה ושוטריה, מחויבים לזכר הנופלים. מורשתם היא מורשתנו, וזכרם הוא לפיד המאיר את דרכנו"

    צילום: דוברות המשטרה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (רביעי), יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה, התקיים טקס הזיכרון המשטרתי בחלקת המשטרה בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. הטקס התקיים לזכרם של 1521 חללי משטרת ישראל שנפלו מאז ימי קום המדינה.

    הטקס התקיים במעמד מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, המשפחות השכולות, חברי סגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל, קצינים ושוטרים.

    לאורך השנים, שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול הגנו בגופם פעם אחר פעם על ביטחונם ושלומם של אזרחי מדינת ישראל בגבורה ובחירוף הנפש במהלך המאבק הנחוש בטרור, והמאבק המתמשך בפשיעה ותאונות הדרכים. מאז טקס יום הזיכרון אשתקד, נוספו למצבת השכול של משטרת ישראל עוד 11 חללים.

    מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי אמר במהלך הטקס: "היום מתעטפת המשטרה כולה בתחושת כאב ויראת כבוד, ומתייחדת עם זכר בניה ובנותיה – עמודי התווך בבניין המשטרה והמדינה, רעינו החסרים כל כך בשורותינו. שוטרים בני כל העדות והדתות, אשר בחייהם ובמותם, מהווים עבורנו מופת של נתינה והענקה. לאורך כל שנות קיומה של מדינת ישראל, אנו פועלים ללא לאות למען שלומם וביטחונם של אזרחי המדינה. לדאבוננו יש מבין רעינו שלא שבו ממילוי משימותיהם. שוטרים, לוחמים ומתנדבים אלו, מגלמים בהקרבתם ביטוי עילאי לרוח המשטרה, לערכיה ולחזונה. אנו מפקדי המשטרה ושוטריה, מחויבים לזכר הנופלים. מורשתם היא מורשתנו, וזכרם הוא לפיד המאיר את דרכנו".

    בהמשך דבריו, הוסיף המפכ"ל: "דווקא ביום בו אנו מתייחדים וזוכרים את מחיר השמירה על דמותה ובטחונה של החברה, עלינו להישיר מבט מפוכח אל עבר העתיד, אל עבר התקוות והאיומים המונחים לפתחנו, ולהבין שמשטרה חזקה היא ערובה לחברה חזקה ומשגשגת. חברה שמטפחת אקלים הדוחה אלימות, חברה שמוקיעה תופעות וארגוני פשיעה, חברה המפגינה סובלנות וכבוד הדדי. זו הייתה גם דרכם של חללי המשטרה, אשר סיפורי חייהם ונפילתם שזורים בקורות המדינה והמשטרה ואלו הם הערכים העומדים בבסיס פעילות המשטרה לאורך השנים".

    בסיום דבריו, פנה המפכ"ל למשפחות השכולות ואמר: "היום כבכל יום בשנה, אנו מבקשים להיות אתכם ולתמוך בכם. דעו כי סיפורם של הנופלים ופועלם, מלווים אותנו תמיד. משטרת ישראל מאמצת אל חיקה את משפחות הנופלים, ורואה בהן חלק מרכזי ממשפחת המשטרה. בנימה אישית, כמי שאיבד לא מעט חברים ואחים לנשק במהלך שירותי, ביום זה אני חש את עוצמת הכאב והחסר באובדן יקירנו. כאב, שאין ביכולתן של מילים להביעו. בשעה זו, בה אנו מרכינים את דגלינו באהבה ובכאב, נצדיע לזכרם של חברינו שאינם עוד עמנו, נחבק בחום אתכם- בני המשפחות השכולות, ונישא יחד תפילה כי שורת הנופלים לא תארך עוד".



    0 תגובות