מגזין 'מורשת' מתקבל באהדה ע"י מוקירי זכרו של הצדיק מקערעסטירער

    עפר גדנקן No Comments on מגזין 'מורשת' מתקבל באהדה ע"י מוקירי זכרו של הצדיק מקערעסטירער

    כתב: ידידיה הכהן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    8במסגרת הנצחת מורשתו הכבירה של הצדיק מקערעסטיר, פועלים נכדיו שיחיו, ראשי ארגון 'רב להושיע' במסירות להמשיך את מסורת החסד של זקינם הגדול להשביע נפש שוקקה ונפש רעבה, כשהפעם מדובר בתינוקות רעבים למשפחות נזקקות.

    לא כולם מכירים את מצוקתם של התינוקות הרעבים, פעמים מדובר בבכי חרישי בלילה, פעמים מדובר בשוועת רעב מפלחת לבבות ופעמים ביבבות קטועות. אבל תמיד מדובר בתינוקות רעבים למשפחות נזקקות, אשר המטרנה החסרה, אינה מניחה להם לישון, לא להם ולא להוריהם.

    רב להושיע נמצאים שם למענם, הם מעניקים להם ביד רחבה לאותם תינוקות, ועשים הכל בכדי להרגיעם ולשמחם, למען ההתפתחות התקינה שלהם ולמען שלוות נפשם של הוריהם היקרים.

    זקנם הגדול הוא אשר עומד לפנינו בכל דרכיהם ואך ורק מכוח צוואתו הקדושה הם ממשיכים כהיום הזה בכל כוחם.

    כדי לקבל מושג מה מהמורשת הכבירה של הרה"ק ר' ישעי' ב"ר משה מקערעסטיר זי"ע, הם הוציאו לאור לקראת ההילולא, מגזין תוכן איכותי, המאגד מגוון עניינים ונושאים  העוסקים בשולי גלימתו של הצדיק הרחום מקערעסטיר, כדי לזכות את ישראל ולגלותם את כוחו של האי צדיק נשגב, אוהב ומרחם, שחי עלי אדמות לפני פחות ממאה שנה:

    שיחה מרטיטה ומיוחדת בפרסום ראשון מהגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א, מגלה לנו טפח מדמותו הכבירה של הצדיק מקערעסטיר אשר היה מסור כל כולו למען ישראל והמשכת המורשת בימינו. תחקיר מרתק מגלה לנו על מגוון הסגולות שנקשרו בשולי גלימתו של הצדיק מקערעסטיר, החל בתמונת דיוקנו, גבישי סוכר מבורכים, מטבע לשמירה, קויטל וקמיע קודש. תיאור חי ומוחשי מגולל לפנינו את 3 הימים האחרונים שעברו בקערעסטיר בצל הצדיק והרגע המכונן בו נתגלה הסוד להמשכת המורשת על ידי נכדיו. סקירה מרתקת מגלה לנו על גלגולי הציון הקדוש בימים קדומים ובצל המלחמה, דרך תקופת הקומוניזם, עד לימינו אלה. הגיגים אימהיים נוגעים ללב מגלים לנו על הצד השני של הילדים הרעבים ועלילה מותחת חושפת בפנינו נס ופלא שאירע בשנים האחרונות בצל הצדיק מקערעסטיר.

    להורדת מגזין 'מורשת' שיצא לאור לקראת ההילולא – לחצו כאן עכשיו >>>

    מסתבר כי כוחו הגדול של הצדיק מקערעסטיר, ככל שחולפים הימים, הולך ומתגבר וזה הזמן שכולנו נתחבר, לקראת ההילולא קדישא בג' אייר. יש בידינו ההזדמנות, לזכות גם אנחנו בזכותו, אם רק נחליט על שותפות במפעלות הצדיק. לא חבל להמתין עד לשנה הבאה?

    כוחו של הצדיק מקערעסטיר רב הוא בגבהי מרומים להשפיע ישועות וברכות עד בלי די, למען עמך בית ישראל, בפרט כאשר ממשיכים במעשי החסד שלו באמצעות נכדיו ממשיכי דרכו, אשר על כך הבטיח, כי אם הם יימשכו הלאה, נוכל להמשיך את ישועותיו כבחיים חיותו ממש.

    בכדי להיות שותפים מלאים לחסד העצום שנוסד על ידי הרה"ק ר' ישעי'לע זי"ע וממשיך בעוצמה עד היום על ידי נכדיו ממשיכי דרכו, חייגו כעת 1800-20-22-33 וגם אתם תזכו לישועה כהבטחת הצדיק.

    יצויין שהתורמים יזכו גם לקבל את הקמיע הקדוש שנכתב בדיוק עפ"י המסורת אותם קיבלו הנכדים מזקינם הגדול, וכן ישנה אפשרות לקבל את התמונה המרהיבה הידועה כמסוגלת לישועות.

    לתרומות חייגו כעת 1800-20-22-33

    להורדת מגזין 'מורשת' שיצא לאור לקראת ההילולא – לחצו כאן עכשיו >>>



    0 תגובות