שונה פרקו: המעמד הגדול של ארגון 'רוממות' | גלריה

    ארי טננבוים No Comments on שונה פרקו: המעמד הגדול של ארגון 'רוממות' | גלריה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליל שישי האחרון התקיים מעמד מבחנים הגדול ביותר שהיה עד כה לבני הישיבות בירושלים. מדובר בתוכנית "שונה פרקו", שהגה והוציא לפועל ארגון 'רוממות', כאשר בני הישיבות חזרו על תלמודם בישיבות בין הזמנים מהחומר הנלמד בזמן חורף בישיבה, ונבחנו על פרקים שלמים ואף על מסכתות שלמות.

    באירוע המרגש, שהתקיים באולם שע"י ת"ת 'סוכת דוד' בירושלים, השתתפו למעלה מ-700 בחורים, שבמשך כשעתיים ישבו וכתבו מבחנים על פרקים שונים שנלמדו בישיבה, ובסך הכל נבחנו כולם ביחד על כל סדר 'נשים' ו'נזיקין', וחלק גדול מסדר מועד.

    לאחר המבחן נערך מעמד סיומים של בני הישיבות, שלמדו ואף נבחנו על מסכתות שלמות, אותו כיבד בנוכחותו מרן ראש הישיבה הגאון הגדול הרב משה צדקה שליט"א אשר הביע התרגשותו נוכח מאות הבחורים שזכו לקצור ברינה את הפירות על העמל הגדול. מרן ראש הישיבה שליט"א נשא דברי חיזוק לקראת זמן קיץ הבעל"ט, ושיבח את הבחורים על השקעתם המרובה, שבימי בין הזמנים יגעו וחזרו על תלמודם, באומרו "כי עכשיו יש שמחה גדולה בשמיים. המלאכים בשמיים שמחים".

    יו"ר הארגון הרב יעקב אגסי לא הסתיר את התפעלותו מההיענות הגדולה של מאות הבחורים שהשתתפו בתוכנית, והפתיע את הבחורים בחלוקת כרטיסי כניסה לבריכת שחיה לכל בחור שהשתתף בתוכנית, על מנת לקבל כוחות חדשים לזמן קיץ, בבחינת "וקווי ה' יחליפו כח", וזאת מעבר לשי המיוחד שצפויים הבחורים לקבל.

    הרב יעקב אגסי ביקש להודות ליו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי שחפץ להשתתף באירוע, אך נבצר ממנו להגיע. כמו כן הודה לרבני הארגון הגאון הרב יצחק מאיר סעדון שליט"א, מגדולי הרמי"ם בעולם הישיבות ולגאון הרב אהרון עזר שליט"א, מרבני ישיבת 'תפארת הלוי', אשר מסייעים לארגון כל העת למען רוממותם של בני הישיבות.

    לאחר מכן נערך זיץ ע"י אומן הרגש ר' שלום סלח ותזמורתו, אשר סחף את מאות הבחורים בשירי נשמה, ערגה וכיסופים אל תוך הלילה, סביב שולחנות ערוכים בכיבוד עשיר שהוגש במהלך הערב, כנאה וכיאה לבני מלכים.

    יצוין כי ארגון 'רוממות' הוא איגוד בני הישיבות הספרדי בירושלים, המתפרס על כל שכונות הבירה, כאשר נציגי הארגון בשכונות שומרים עם בני הישיבות על קשר רציף, שומעים את הקשיים ודואגים לרווחתם ולהצלחתם.

    צילום: אבייתר סאן



    0 תגובות