אלוביץ לישועה: "הגדול מפתיע אותי, חייבים לגמול לו"

    אליהו גרין No Comments on אלוביץ לישועה: "הגדול מפתיע אותי, חייבים לגמול לו"

    נמשכת עדותו של אילן ישועה במשפטו של ראש הממשלה נתניהו | הפרקליטות הציגה תכתובות בין אלוביץ' לישועה – אלוביץ': "הגדול (נתניהו) מפתיע אותי לטובה כל יום בדברים הכי חשובים, חייבים דרך לגמול לו". ישועה הגיב לו: "בסופו של דבר אנחנו מספקים הסחורה אבל אפשר לשפר"

    בית המשפט המחוזי בירושלים | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90 צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שלישי) מתקיים דיון ההוכחות הרביעי בבית המשפט המחוזי בירושלים, במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיקי האלפים. בדיון נמשכת עדותו של מנכ"ל אתר 'וואלה' לשעבר, אילן ישועה – ששימש, על פי כתב האישום, כזרוע הביצועית של בעלי האתר, בני הזוג אלוביץ' להטיית הסיקור באתר לטובת נתניהו.

    הפרקליטות הציגה תכתובות בין אלוביץ' וישועה. בין היתר כתב אלוביץ' לישועה: "הגדול (נתניהו) מפתיע אותי לטובה כל יום בדברים הכי חשובים, חייבים דרך לגמול לו". ישועה הגיב לו: "בסופו של דבר אנחנו מספקים הסחורה אבל אפשר לשפר". אלוביץ' בתגובה: "מגיע לו ואפשר הרבה יותר. אני לא אוהב להיות חייב. הוא באמת מסדר ומשנה את המורשת הישנה".

    אלוביץ': "מה שמרגיז הוא שהגדול יוצא מעורו כדי לעזור ואנחנו לא יכולים לגמול לו בגלל חבורת אפסים (עיתונאים באתר)". ישועה: "בסופו של דבר אנחנו בסדר, זה רק עולה בדם… אפשר יותר אבל צריך יהיה לבנות כאן מערכת אחרת לגמרי, לא דוביק (דב גיל הר- המגיש הראשי באתר) ולא אבי" (אבי אלקלעי, העורך בפועל של האתר באותה תקופה).

    התביעה מציגה בדיון שיחה התקיימה ביניהם במועד אחר (8.7.2015), בה נאמר כך:

    אלוביץ': "הקטע הקטע עם ניר רק רק שתבין את כל העניין שהוא מדבר איתי ניר לא יודע בכלל". ישועה: "ברור ברור". אלוביץ': "הוא לא יודע על…. והוא לא יודע איראן והוא לא יודע כלום אז אני לא יודע אני לא יודע אם הוא מבין שאתה יודע, אין לו מושג שהוא מדבר איתי, אתה מבין? אז אתה שואל אותם…".

    אלוביץ': "תשמע מה שההוא עושה". ישועה: "עזוב" (נשמע לא ברור).

    אלוביץ': "אני בחיים לא אני אני בחיים לא הייתי מאמין שהוא יכול לעשות דברים כאלה. הוא הולך נגד כולם". ישועה: "ברור".

    אלוביץ': "אז תשמע ו… ובכל דבר אתה יודע מקטן עד גדול". ישועה: "סבבה". (נשמע לא ברור).

    אלוביץ': "אני מגיש לך יד מרגיש חייב כל הזמן". ישועה: תקשיב אני בשביל זה הלכתי לעבודה היום אני אומר לך".

    אלוביץ': "ואני לא ואני לא מספק כלום. לדעתי אנחנו לא מספקים כלום אז סיפקנו בבחירות היום לא מספקים כלום". קול ברקע: "בסדר, טוב לפחות שהוא" (נשמע לא ברור). אלוביץ': "מה שאנחנו כותבים זה אחרים כותבים יותר יותר יותר משאנחנו אפילו כלכליסט". ישועה: "בסוף אנחנו גוף ידידותי".

    אילן ישועה: "אווירה שו… אווירה שונה לגמרי אהה ממה שהיה". שאול אלוביץ': "תראה אבל הפקידים עדיין שוב ברגע שהוא ישנו אני מתכוון הנציג שלו, אז הכול שונה לחלוטין והוא צועק על כולם ומחסל את כולם, ברגע שהוא הוא.. יש פגישה בלעדיו, טראח, הכל מסתדר משתגע עוד פעם. זה עדיין יש יש לנו עבודה קשה".



    0 תגובות