שר הבריאות תוקף: "גנץ מבצע פשע בבריאות אזרחי ישראל"

    איתי גדסי No Comments on שר הבריאות תוקף: "גנץ מבצע פשע בבריאות אזרחי ישראל"

    חיסונים תמורת מינוי: השר בני גנץ מסרב לאשר את רכש החיסונים הקריטי להצלת חיי אזרחים רבים ממגיפת הקורונה – רק בגלל שלא אושר מינויו לשר משפטים קבוע. שר הבריאות יוצא למתקפה חריפה כנגד ההפקרות והזלזול בחיי אדם. מנגד בכחול לבן תוקפים את הליכוד: "הפכו לשותפים לפשע של פושע שמנסה להימלט ממשפטו"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סאגת חיסונים תמורת מינוי שר משפטים. המאבק המטורף סביב מינוי בני גנץ לשר המשפטים ורק אז יאשר שר הביטחון את רכש החיסונים עולה שלב, שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין תוקף בחריפות את המשחק הפוליטי חסר התקדים ואומר: "גנץ מבצע פשע בבריאות אזרחי ישראל. השר גנץ מעמיד בסכנה את יכולתה של ישראל לקבל חיסונים החיוניים להמשך תפקוד המשק".

    שר הבריאות ממשיך ותוקף, "הסירוב התמוה לרכש החיסונים נמשך גם לאחר שגנץ ואנשיו קיבלו את כל ההסברים לשאלותיהם מאנשי המקצוע של משרד הבריאות. מסתבר שהיה זה משחק מכור ציני ובזבוז זמן יקר של אזרחי ישראל".

    שר הבריאות הוסיף ומבהיר, "לא הייתה לו כוונה לאפשר את רכש החיסונים, וכל היתר היה תירוצים. ההשלכות החמורות לבריאות ולכלכלה של אי רכישת החיסונים יהיו על ידיו".

    בתגובה נמסר מלשכתו של השר גנץ: "יש להסכים לתוספת תקציבית עבור חיסונים בלבד, וזאת לאחר מינוי שר משפטים קבוע. כל אזרח בישראל צריך לשאול את עצמו מדוע ראש ממשלה נאשם בפלילים, מסרב למנות שר משפטים, גם במחיר של "חזרה לסגרים" לשיטתו?".

    מהליכוד נמסר בתגובה: "גנץ רוצה להחזיר אותנו לסגרים בגלל שהוא דורש "מינוי תמורת חיסונים", אנו קוראים לגנץ להתעשת ולא להמשיך לסכן את חייהם ובריאותם של אזרחי ישראל".

    מכחול לבן נמסר בתגובה: "שרי הליכוד ואדלשטיין בראשם הפכו לשותפים לפשע של פושע שמנסה להימלט ממשפטו. אם אדלשטיין היה באמת חושב על אזרחי ישראל הוא היה גם נלחם על מינוי שר משפטים וגם לאישור תקציב עבור חיסונים נוספים".



    0 תגובות