ראה"מ נתניהו לשר ההגנה: "לעולם לא אאפשר לאיראן להשיג יכולת גרעינית"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ נתניהו לשר ההגנה: "לעולם לא אאפשר לאיראן להשיג יכולת גרעינית"

    ראש הממשלה נפגש בלשכתו עם שר ההגנה האמריקני על רקע מתיחות שיא בין ישראל לאיראן ושיחות המו"מ על פרויקט הגרעין. נתניהו אמר בהצהרה: "איראן מעולם לא ויתרה על שאיפתה לנשק גרעיני ולייצור טילים שנושאים אותו"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע מתיחות שיא בין ישראל לאיראן, בגלל פרויקט הגרעין המסוכן, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין בלשכת רה"מ בירושלים.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת יחד עם שר ההגנה: "אמרת לי לפני רגע בפגישתנו, שישראל וארה״ב אינן רק בנות ברית, אלא אנחנו משפחה, ״מישפוחה". יש באמירה הזאת הרבה אמת, ואזרחינו מבינים זאת".

    עוד הוסיף נתניהו, "כפי שאתה יודע, השותפות הביטחונית בין ארה"ב לישראל המשיכה להתרחב בעקביות תחת ממשלים אמריקנים שונים, ושיתוף הפעולה בינינו חיוני בהתמודדות עם איומים רבים על ארה"ב וישראל, איומים שאתה מכיר היטב מתקופת שירותך בעיראק וכמפקד CENTCOM".

    נתניהו הבהיר לאוסטין, "במזרח התיכון, לא קיים איום רציני יותר, מסוכן יותר ובוער יותר מאשר האיום שמציב המשטר הקיצוני באיראן".

    נתניהו פירט על הסכנה האיראנית, "איראן ממשיכה לתמוך בטרוריסטים בכל העולם, בחמש היבשות, ומאיימת על אזרחים בכל מקום. איראן מעולם לא ויתרה על שאיפתה לנשק גרעיני ולייצור טילים שנושאים אותו. איראן קוראת באופן עקבי ושערורייתי להשמדתה של ישראל ופועלת לקראת יישום מטרה זו".

    נתניהו פנה לאוסטין ואמר, "אדוני המזכיר, שנינו חווינו את זוועות המלחמה. שנינו מבינים את החשיבות שבמניעת מלחמה. שנינו מסכימים שאסור שאיראן תשיג אי פעם נשק גרעיני".

    נתניהו הבהיר נחרצות, "מדיניותי כראש הממשלה ברורה: לעולם לא אאפשר לאיראן להשיג יכולת גרעינית שתביא למימוש מטרתה הרצחנית – להשמיד את ישראל. ישראל תמשיך להגן על עצמה מפני התוקפנות והטרור האיראניים".ע

    נתניהו הזכיר לאוסטין את ביקורו היום, "הגעת לכאן היישר מ"יד ושם". לפני מספר ימים ציינו את זכר העם היהודי שהושמד בשואה. אני יודע משיחתנו שאתה מבין היטב שכשאנחנו אומרים שאסור שדבר כזה יישנה, כוונתנו היא שלעולם לא נאפשר לדבר כזה לקרות שוב. אתה, הנשיא והעם האמריקני מכבדים את זה, ואנחנו מודים לכם על כך".

    בסיום דבריו אמר נתניהו, "המזכיר אוסטין, לישראל אין בת ברית טובה, ובוודאי שאין לה "מישפוחה" טובה, כמו ארצות הברית, ואני יכול לומר גם שלארה"ב אין בת ברית ו"מישפוחה" טובה כמו ישראל. ברוך הבא לירושלים". אמר ראש הממשלה למזכיר.

     



    0 תגובות