השר דרעי לסגן ר"מ אוקראינה: אשר לחסידים מסורבי הכניסה להגיע לאומן

    איתי גדסי No Comments on השר דרעי לסגן ר"מ אוקראינה: אשר לחסידים מסורבי הכניסה להגיע לאומן

    אומן: שר הפנים דרעי במפגש עם נציגי ממשלת אוקריאנה: "יש לפתור את מסורבי הכניסה לאוקראינה. השנה אומן ראש השנה תהיה ללא הגבלות"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי אירח היום (שני) בלשכתו את סגן ראש ממשלת אוקראינה, אלכסיי רזינקוב ודן עמו במגוון נושאים, יחסי המדינית, המאבק בקורונה והסדרי הכניסה לישראלים לאומן.

    אל הפגישה הצטרף ראש ישיבת "חוט של חסד" הרב שלום ארוש. עוד נכחו שגריר אוקראינה בישראל יבן קורניצ'וק, ראש לשכת נשיא אוקראינה אנדריי ירמק, סגן ראש לשכת הנשיא איגור ז'ובקווה, וסגן שר הבריאות ויקטור ליאשקו.

    במהלך הפגישה דן השר דרעי עם סגן ראש הממשלה במצב התחלואה באוקראינה ועל הדרכים לסייע בהתמודדות עם נגיף קורונה.

    השר דרעי העלה בפגישה עם חברי המשלחת האוקראינית את מצוקת כ- 1000 חסידים שנאסר עליהם להגיע לאומן משום שניסו להיכנס בראש השנה לקבר רבי נחמן מאומן ללא אישור השלטונות האוקראינים.

    סגן ראש ממשלת אוקראינה נענה לבקשת השר דרעי להזמין לארץ את הממונה על הגבולות לפגישה כדי לבטל את איסור הכניסה ולאפשר לאותם חסידים להיכנס לאומן.

    השר דרעי אמר בפגישה: "יש מאות אלפי חסידים שעבורם ראש השנה באומן הוא הדבר החשוב ביותר. אלה ימים שהם מחכים להם כל השנה ועבורם איסור כניסה לאומן הוא דבר קשה מנשוא".

    דרעי הוסיף, "התחלואה בארץ בירידה, ואני סבור שלקראת ראש השנה הקרוב צריך לעשות הכל בכדי לאפשר הגעה חופשית לציון רבי נחמן מאומן".

    סוכם כי צוותים בראשות השר דרעי יפעלו בתיאום מלא עם משרד הפנים האוקראיני לקדם הגעה חופשית לאומן בראש השנה.



    0 תגובות