בנט: "הליכוד יכול לספור את אצבעות ימינה להקמת ממשלה ימנית"

    איתי גדסי No Comments on בנט: "הליכוד יכול לספור את אצבעות ימינה להקמת ממשלה ימנית"

    יו"ר ימינה נפתלי בנט בהצהרה לתקשורת לקראת פגישתו הנוספת עם ראש הממשלה. בנט הבהיר כי תפקיד לא חוצץ בינו לבין הקמת ממשלת ימין והבהיר כי מטרתו העליונה היא מניעת בחירות חמישיות

    שר הביטחון נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המשבר הפוליטי הקשה, והנסיונות הכבירים להקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו, יו"ר ימינה נפתלי בנט, אמר היום (שני) בהצהרה בישיבת סיעה בכנסת, "בפגישות שלנו אמרתי למר נתניהו ואני אומר גם פה – הליכוד יכול לספור את אצבעות סיעת ימינה לטובת הקמת ממשלה ימנית".

    בנט התייחס לניסיונות הקמת ממשלה ואמר, "אנחנו נפעל בכל הכח ובכל המאמצים למנוע אסון של בחירות חמישיות. יש לא מעט דרכים יצירתיות ורעיונות יצירתיים להביא לזה, אבל בשביל זה צריך להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד".

    בנט התייחס לפרסומים כי הוא דורש רוטציה עם נתניהו, "יצאו מספר פרסומים כאילו נושא התפקיד שלי מהווה חסם, זה שקר מוחלט. פייק ניוז. לא דרישות ימינה ולא שום תפקיד מהווה חסם להקמת ממשלה".

    בנט הבהיר, "כפי שאתם יודעים יכולתי כבר בשעה הזו לשבת בכסא ראש הממשלה לו זו הייתה מטרתי העליונה, אבל המטרה העליונה, מטרתי העליונה היא מניעת בחירות חמישיות".

    בנט סקר את האתגרים הקשים הנצבים כיום מול ישראל, "כל מי שעיניו בראשו רואה שישראל כרגע מתמודדת עם אתגרים עצומים, אתגר איראן, אתגר האג, מאות אלפי אנשים בחל״ת שתכף זה נגמר להם, המוני תפקידים במערכת הציבורית שלא מאויישים כבר תקופה ארוכה והעדר תקציב. המדינה לא פועלת, אנחנו צריכים לצאת מזה כמה שיותר מהר".

    בסיום דבריו אמר יו"ר ימינה, "מי שיפעל למען הקמת ממשלה יציבה ימצא אותי כבן ברית נמרץ ויצירתי. מי שיפעל למען סלילת הדרך לבחירות חמישיות ימצא אותי ואותנו נלחמים בו בכל כוחנו".

    .



    0 תגובות