שקד: "בכל הסכם קואליציוני – נדאג להתיישבות הצעירה"

    אריאל שרפר No Comments on שקד: "בכל הסכם קואליציוני – נדאג להתיישבות הצעירה"

    בכירת מפלגת ימינה ח"כ איילת שקד, במפגש עם פורום ההתיישבות הצעירה: "ימינה מתחייבת כי בכל הסכם קואליציוני, נושא הסדרת ההתיישבות הצעירה יעמוד בראש סדר העדיפויות"

    צילום: הדס פרוש // Flash90
    12:27
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on איך מגיעים לפסח ברוגע: דיתי וינשטיין מגלה את הסודות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלחץ על הח"כים וראשי המפלגות נמשך: ראשי פורום הסדרת ההתיישבות הצעירה מקיימים בימים אלו סדרת פגישות עם בכירי המפלגות השונות, במטרה לפרוע את ההתחייבויות שניתנו להם בעת מערכת הבחירות ולהביא להתחייבויות קונקרטיות של הפוליטיקאים, להסדרת ההתיישבות הצעירה בכל ממשלה שתקום בישראל.

    היום נפגשו ראשי הפורום עם ח"כ מתן כהנא, ח"כ עידית סילמן, ח"כ איילת שקד ובהמשך היום ייפגשו עם ח"כ מיכאל מלכיאלי ועם ח"כ ניר אורבך. בימים האחרונים קיימו ראשי הפורום פגישה גם עם בכיר מפלגת תקווה חדשה, ח"כ זאב אלקין.

    במהלך הפגישה עם ח"כ איילת שקד, התחייבה שקד כי בכל הסכם קואליציוני, נושא הסדרת ההתיישבות הצעירה יעמוד בראש סדר העדיפויות.

    עטרה כהן, מראשי פורום הסדרת ההתיישבות הצעירה בירכה על ההצהרה של מפלגת ימינה וקראו לשאר המפלגות הלאומיות להתחייב גם הן כי יעמידו את הנושא ברשימת הדרישות בעת המו"מ הקואליציוני. "זוהי הצהרת כוונות חשובה מאין כמותה, אשר מאותתת לכל הצדדים, כי לא תקום ממשלה בישראל ללא הסדרת ההתיישבות הצעירה. אנו קוראים למלפגות הלאומיות האחרות ללכת בעקבות ימינה ולהבטיח כי יסדירו בהקדם האפשרי את ההתיישבות הצעירה".



    0 תגובות