בצל הקורנה: הונגריה נערכת להילולת ר' ישעיה מקרעסטיר בחמישי

    עפר גדנקן No Comments on בצל הקורנה: הונגריה נערכת להילולת ר' ישעיה מקרעסטיר בחמישי

    ביום חמישי הקרוב ג' באייר, יחול יום ההילולא רבא של מופת הדור הרה"ק רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א, אותו צדיק שבחייו עסק תדיר בהשפעת מזוני רויחי ליהודים ועליו העידו גדולי הדור הקודם זי"ע לאמור ש'מפתח הפרנסה נמסר בידו', וכך יכולים רבים לזכות לשפע מחודש ומבורך ולכל ההשפעות.

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השנה גם אתם יכולים לנצל את היום המסוגל. לפתוח דף חדש בפרנסה, דף חדש בהצלחה, דף חדש בחינוך הבנים, דף חדש בנחת בשלום בית וכל אחד ואחד לפי הנצרך לו.

    בזכות התרומה למפעלות החסד של הצדיק 'ברכת ישעיה' הממשיכים את מורשת הצדקה והנתינה של הצדיק, אתם יכולים לזכות לפתיחת שערי השפע. ברכת ישעיה שהוקם כהמשך למורשתו וצוואתו של הצדיק הרה"ק רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א, ממשיך את מורשתו הרוחנית ומקיים את צוואתו: 'עשית חסד בשלמות', נתינה בצנעה ובאופן המכבד את המקבל והנצרך.
    הרה"ק מקרעסטיר שנודע בצדקת חסדיו, ובנתינתו האינסופית לכל אדם ששם ישראל נקרא עליו, נודע גם בזכות כוח ישועתו ושפע פרנסה שהשפיע למסתופפים בצילו, ב'ברכת ישעיה' דבקו בפועלי הצדיק ובדרכיו, זכות הצדיק עומדת להם ורבים מן התומכים והמחזיקים במפעלות החסד המתבצעות ע"י ברכת ישעיה רואים ישועות מעל לדרך הטבע בפרנסה, שמירה והצלחה.
    https://did.li/FsjTY

    לקראת היום המסוגל, יש לכם את ההזדמנות להירשם בספר הפרנסה הגדול ספרו של צדיק, שמכיל המוני עדויות וסיפורים מפעימים של אנשים שזכו ונושעו בזכותו בישועות מעל לדרך הטבע, בזכות הצדיק.

    המשתתפים במפעלות החסד, זוכים להיות נזכרים במעמד התפילה הגדול ביום ההילולא. לביתם ישלח הקמיע המיוחד של הצדיק עם מפתח הפרנסה – מפתח הזהב. ויקבלו יצירת מופת עם מראות הוד הדר הקודש הכולל את מקומות הסגולה של קרעסטיר, ורבים כבר הביאו ברכה זו לביתם.
    הבטיחו את מקומכם בספר הפרנסה והתקשרו עכשיו למפעלות הצדיק 'ברכת ישעיה'



    0 תגובות