ללא הסכמות: ראשי הסיעות נפגשו עם יו"ר הוועדה המסדרת

    איתי גדסי No Comments on ללא הסכמות: ראשי הסיעות נפגשו עם יו"ר הוועדה המסדרת

    פגישת ראשי הסיעות בכנסת עם יו"ר הוועדה המסדרת ח"כ מיקי זוהר הסתיימה ללא הסכמות | בליכוד שוקלים: להביא להצבעה את הצעתם להרכב הוועדה גם ללא ההסכמות

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי הסיעות בכנסת נפגשו עם יו"ר הוועדה המסדרת ח"כ מיקי זוהר לדיון בהרכב הועדה, אך הפגישה הסתיימה ללא הסכמות בתוך זמן קצר.

    בפתח הפגישה, אמר יו"ר הוועדה ח"כ זוהר: "אנו פועלים להגיע להסכמות עם כלל הסיעות בכנסת כדי לקבוע את הרכבי הועדות כחלק מעבודת הכנסת למען אזרחי ישראל".

    בעקבות אי הסכמה בין הליכוד לימינה על אופן חלוקת הנציגים, ככל הנראה לא יובא היום למליאת הכנסת אישור הרכב הוועדה. עם זאת, בליכוד שוקלים להביא להצבעה במליאה את הצעתם להרכב הוועדה, גם ללא ההסכמות.

    המאבק העיקרי על הרכב הוועדה מתחולל בין הליכוד ימינה, כאשר הרכב הוועדה ייקבע אם יהיה רוב לגוש נתניהו בתפקידים בכנסת או לגוש מתנגדי נתניהו.

    העיתונאי עמית סגל פרסם הבוקר, כי בליכוד מציעים שהרכב הוועדה ימנה 10 חברים לבלוק נתניהו, 10 לבלוק נגד נתניהו, 1 ימינה, 1 רע"מ. המשמעות: גם אם ימינה הולכת עם מתנגדי נתניהו אין להם רוב בלי רע"מ. מתנגדי נתניהו מציעים: 14 נתניהו, 16 נגד נתניהו, 1 רעמ, 2 ימינה. המשמעות: ימינה יכולה להבטיח רוב למתנגדי נתניהו.

    היום בשעה 14:30, בפתח ישיבת סיעת ימינה, ימסור יו"ר המפלגה נפתלי בנט הצהרה לתקשורת. בנט עשוי לשפוך אור על כוונות ימינה בכל הנוגע להרכב הממשלה הבאה.



    0 תגובות