איראן מאשימה את ישראל בפגיעה בכור בנתנז: "ננקום בציונים"

    שלמה ריזל No Comments on איראן מאשימה את ישראל בפגיעה בכור בנתנז: "ננקום בציונים"

    שר החוץ האיראני זריף הפנה אצבע מאשימה לישראל וטען כי היא עומדת מאחורי ה'תקלה' ברשת החשמל של הכור בנתנז, יממה לאחר שהאיראנים החלו להעשיר אורניום באמצעות צנטריפוגות מתקדמות | "ננקום בציונים", הבטיח זריף

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ האיראני, מוחמד זריף מאשים את ישראל בתקלה ברשת החשמל של הכור הגרעיני בנתנז ומבטיח לנקום: "הציונים רוצים לנקום במאבקנו המוצלח להסרת הסנקציות הנפשעות – אבל לא נרשה זאת וננקום בציונים על מעשיהם", אמר זריף.

    כזכור, אתמול דיווחו האיראנים על תקלה חריגה שאירעה ברשת החשמל של הכור הגרעיני בנתנז. דובר ארגון האנרגיה אטומית מסר כי התאונה לא גרמה לנפגעים בנפש או לדליפה רדיואקטיבית ועדכן כי האירוע תחת חקירה. זאת, יממה לאחר שהאיראנים החלו להעשיר אורניום באמצעות צנטריפוגות מתקדמות.

    ה'ניו יורק טיימס' האמריקני דיווח הלילה, כי למשטר בטהרן ייקח תשעה חודשים לתקן את הנזק שנגרם לאתר העשרת האורניום בנתנז. על פי הפרסום, שמקורו ב'גורמי מודיעין ישראלים ואמריקנים', התקלה נגרמה על ידי פיצוץ גדול ומכוון, שהרס את מערכת החשמל שמספקת אנרגיה לצנטריפוגות. גורם אמריקני שצוטט בעיתון, אמר כי ישראל עומדת מאחורי התקלה.

    אתמול דיווחה סוכנות הידיעות האיראנית כי דובר הסוכנות האיראנית לאנרגיה אטומית, הרוז כמאלונדי, נפצע בנפילה מגובה 7 מטרים בשעה שביקר במתקן בנתנז יחד עם עלי אכבר צאלחי, יו"ר הרשות האיראנית לאנרגיה אטומית.



    0 תגובות