המבצעים של דבי וולף ממשיכים

    עפר גדנקן No Comments on המבצעים של דבי וולף ממשיכים

    3+1 על הקרמים החדשים ו-1,000 ₪ מתנה ברכישת חבילת הסרת שיער בלייזר

    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפסח עבר חלף לו, ואנו נשאבות בחזרה אל השגרה הרגילה שלנו. זה בדיוק הזמן להשקיע בעצמנו ובעור הפנים שלנו, כדי שנוכל לעבור את הקיץ בשלום. ועכשיו, לרגל הביקוש הרב למבצעים הגדולים עליהן הכריזה דבי וולף בערב החג, יימשכו המבצעים גם בשבועות הקרובים!

    במכוני 'דבי וולף' זמינים לרשותכן מבחר טיפולי פנים: ניקוי והזנה לכל סוגי העור, פילינג לאקנה, אולטרסאונד לאנטי-אייג'ינג ומזוטרפיה. בתחום הרפואי האסתטית, זמינים שפע טיפולים מתקדמים: הזרקות ומילויים טבעיים לקמטים; בוטוקס לטיפול באזור הגבות, בצידי העיניים או במצח; טיפולי פילינג לפיגמנטציה; נימים וטיפול באדמומיות וצלקות. כולם מתבצעים ע"י הדרמטולוגיות הטובות בעולם, העוסקות ומתמחות ברפואת עור אסתטית וקוסמטית עם דגש מיוחד על טיפולים בהזדקנות העור.

    בהתאם להנחיות משרד הבריאות הקליניקות פתוחות ובהן הצוות המקצועי שעומד הכן בכדי להעניק ללקוחות את השירות הבטוח והטוב ביותר כמיטב המסורת של דבי וולף. על מנת שלא ליצור התקהלות בסניפים והמתנה מיותרת בסניפים, התורים ייקבעו במרווחי זמן תור שמירה והקפדה על כלל ההנחיות.

    במסגרת המבצעים של דבי וולף תיהני מ-1,000 ₪ מתנה ברכישת חבילת הסרת שיער בלייזר ומבצע 3+1 במתנה בכל רכישה מסדרת הקרמים החדשה והבלעדית של דבי וולף!

    התקשרי לקבל ייעוץ מהו הטיפול שמתאים לך ביותר וקבעי תור לפינוק אישי ומקצועי בסניפי דבי וולף במספר 1700-500-401: ירושלים – עם ועולמו 3 (כנפי נשרים), בני ברק – ר' עקיבא 74 קומה א', מודיעין עילית – מרכז קסם.



    0 תגובות