דרעי חושף: "כמעט הגענו למצב שאיראן רצתה לרדת מהגרעין בגלל הסנקציות"

    אסתי פלד 1 Comment on דרעי חושף: "כמעט הגענו למצב שאיראן רצתה לרדת מהגרעין בגלל הסנקציות"

    השר אריה דרעי בריאיון מיוחד ועמוס כותרות ל"מהדורה המרכזית" מעדכן כי חגיגות לג' בעומר השנה יתקיימו כרגיל במירון. השר התייחס לשיחות להקמת הממשלה וחשף כי שוחח עם סער וגם עם גנץ. ועל המצב הלא פשוט מול הממשל החדש בוושינגטון והשינויים האדירים באזור

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס השר עאריה דרעי התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לניסיונות הקמת ממשלת נתניהו התמיכת סער ואמר, "אני מדבר גם עם גדעון סער, הייתה לנו שיחה ראשונית, ואני מקווה שנדבר שוב בקרוב ונראה איך מתקדמים". עם זאת עם גנץ דרעי כלל לא בטוח, "עם גנץ לא שוחחתי ואני לא חושב ששם נמצא הפתרון למרות שאני לא פוסל אף אחד".

    השר דרעי הבהיר את דעתו בעניין הקמת ממשלה של נתניהו בהסתמכות על רע"ם, "יש הבדל בין ממשלה של 59 אנשי ימין מובהקים מול ממשלה של עשרה אנשי ימין ו 60 שמאל כולל העבודה, מרצ, והערבים. אני מסביר את זה לסמוטריץ' אני בקשר קרוב מאוד אתו".

    השר דרעי חשף כי המלחמה בפרויקט הגרעין האיראני כמעט והגיעה להכרעה, "לא ידענו להודות לקב"ה על המתנה האדירה שהייתה לנו ששמה היה ממשלת טראמפ. כמעט הגענו למצב שאיראן רצתה לרדת מרעיון הגרעין בגלל הסנקציות". דרעי הבהיר כי המצב כעת מאוד לא פשוט, "הכל כרגע חזר כמו שהיה בממשל אובמה. אירופה מתקפלת מול איראן, והם רוצים גרעין כדי לחסל אותנו. סכנה אדירה".

    השר התייחס לסוגיית העלייה למירון בלג' בעומר וההגבלות שרצו להשית על הציבור, ובישר, "שוחחתי לפני שעה עם ראה"מ, אחרי סיכום עם שר הבריאות והשר לבט"פ. ואני מפרסם לכם פעם ראשונה, ומתגבש שהעלייה למירון השנה תהיה כמו בכל שנה עם תחבורה ציבורית כרגיל".

    השר דרעי הוסיף והבהיר, "יהיו ההדלקות כרגיל ואנחנו בונים מתווה שיאפשר כניסה מקסימלית גם למקומות סגורים וגם בהדלקות".

    השר דרעי סיפר על הדיונים בין מקבלי ההחלטות ואמר, "בפתיחת כל דיון בנושא אני אומר למקבלי ההחלטות, שלא יעלה על הדעת שלא יוכלו השנה להגיע כרגיל למירון בזמן שכל המשק פתוח".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כמו תמיד הרב אריה דרעי המבוגר האחראי!