- רדיו קול חי - -

פינדרוס: "צריך להפוך כל אבן כדי להביא את סער לממשלה"

ח"כ יצחק פינדרוס, אומר כי יש להפוך כל אבן ולהביא את גדעון סער לממשלת נתניהו: "אם לא יהיה איזה שהוא שינוי מהותי אנחנו כרגע במבוי סתום, לצערי הרב. אני חושב שראש הממשלה הוכיחו שהוא יודע לעשות עבודה יוצאת מן הכלל והביא את החיסונים לישראל. הבעיות הם אישיות, לא אידיאולוגיות. את אותו מאמץ ולחצים שנתניהו השקיע על מנכ"ל פייזר צריך להשקיע עכשיו להביא את אותם מפלגות מימין שמסרבות לשבת עם ביבי. אנחנו מסכימים על רוב הדברים".

בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אומר פינדרוס: "כולם שותפים למאמץ הזה, אבל בעשרים היום הקרובים צריך להפוך כל אבן כדי שזה יקרה".

פינדרוס מתייחס לפרסום לפיו מישהו במפלגות החרדיות אמר לנתניהו 'יש לך שבוע, ואם לא תצליח נבדוק אפשרויות אחרות': "זה ספינים שלא היו ולא נבראו. אני לא חשוב שיש אפשרות אחרת. התוצאות של הבחירות מאוד ברורות והבעיות האישיות יכולות להיפתר; בחירות זאת האפשרות האחרונה מבחינת כולם".

יש סיכוי שיהדות התורה תסכים לשבת עם בנט בממשלה שלפיד חלק ממנה, או עומד בראשה ברוטציה באופן כזה או אחר? פינדרוס: "התשובה היא חד משמעית לא. אין לנו את הפריבילגיה להכנס לנישות אישיות. אנחנו מייצגים אידיאולוגיה, ציבור שיש לו עמדות ברורות וצרכים ברורים ואני לא רואה את חוק הגיור, או את הפסקת ההתגברות עוברת בממשלה כזאת. ממשלה כזאת לא תוכל לשמור על ערכי המשפחה ועוד ועוד. זה לא יקרה ולא משנה מה הנסיבות הפוליטיות".

פינדרוס נשאל האם יתמכו באפשרות שמועמד אחר יעמדו בראשות הליכוד: "אנחנו לא יכולים לומר לליכוד את מי לשים בראשו. זה עניין של הליכוד".

ביחס לנושא מירון בל"ג בעומר, אמר פינדרוס: "אני לא רואה שום סיבה בעולם, במצב שאנחנו נמצאים בו היום, שעם ישראל לא יעלה למירון בל"ג בעומר בצורה מסודרת. אני לא חשוב שיש צורך בהגבלות. אם רוצים לעשות מתחמים לבעלי תו ירוק אני יכול להבין את זה אבל לא מעבר לזה. אין הצדקה שהר מירון לא יהיה פתוח לעם ישראל".