סיטיפס נפרדת: הפעלת הרכבת הקלה תעבור ליד חברת 'כפיר'

    בנצי לייזרוביץ No Comments on סיטיפס נפרדת: הפעלת הרכבת הקלה תעבור ליד חברת 'כפיר'

    חברת 'סיטיפס' נפרדת – החברה תסיים השבוע את פעילותה ברכבת הקלה בירושלים, לקראת חידוש השירות על ידי חברת 'כפיר'

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע הקרוב תסיים חברת 'סיטיפס' את חלקה בהפעלת הרכבת הקלה בירושלים, לאחר עשור של פעילות. בהתאם להסכמים עם המדינה, תעביר סיטיפס למחרת יום העצמאות את תפעול הרכבת הקלה לידי חברת "כפיר" שנבחרה להמשיך את השירות.

    יום הזיכרון ויום העצמאות: כמדי שנה, תפעיל סיטיפס בבוקר יום הזיכרון שירות רכבות מתוגבר להר הרצל ובחזרה. הבאים לטקס הזיכרון מוזמנים לקבל כרטיסי נסיעה ללא תשלום בעמדה שתוצב בתחנה המרכזית בין השעות 08:00-13:00. במהלך ערב יום העצמאות תפעיל סיטיפס את הרכבות הקלות גם לאורך הלילה, עד השעה 1 לפנות בוקר.

    העברת פעילות סיטיפס לחברת כפיר: במוצאי יום העצמאות, 15.04 יופסק שירות הרכבות בשעה 22:00, ולמחרת יחודש השירות על ידי חברת "כפיר".

    בהודעת חברת סיטיפס, נמסר כי "סיטיפס גאה על המהפכה התחבורתית, החברתית, והכלכלית שיצרה בירושלים – מהפכה של ממש שחיברה בין כל האוכלוסיות בירושלים והובילה לשינוי אמיתי ושיפור ניכר באיכות החיים של התושבים בעיר הבירה. הרכבת הקלה משרתת מדי יום כ-170 אלף נוסעים, במהירות, ביעילות ובבטחה, בדרכם לעבודה, לתפילה, לקניות או לבילויים. תוואי הרכבת הקלה הפך לעורק החיים המרכזי בעיר, עם שדרוג המרחב העירוני, הגישה הנוחה, והפחתת זיהום האוויר. הרכבת הקלה הפכה לסמל מובהק של העיר ירושלים, סמל מאחד של סובלנות ושותפות, בשגרה ובשמחות, בערבי חג ובימי אבל, בשרב ובשלג, וכן, אפילו בימי הסגר בתקופת הקורונה".

    עוד ציינו בחברה, כי "סיטיפס הייתה מעורבת בהוויה הירושלמית, יזמה ולקחה חלק פעיל בשיתופי פעולה, בחסויות ובסיוע לגורמים ולמוסדות ירושלמים רבים בתחומי התרבות, האומנות, הספורט, עידוד השיח במרחב הציבורי, החינוך, הבילוי והפנאי. אנו מסיימים את שליחותנו בתודה גדולה לציבור הנוסעים שנתן בנו אמון ובידיעה שהרכבת הקלה 'עשתה טוב לירושלים', כמו ששאפנו. בשבועות האחרונים עשינו כל מאמץ להעביר את ההגה למפעיל החדש בצורה מקצועית ומסודרת, שתבטיח המשך שירות איכותי לתושבי ירושלים והבאים בשעריה".

    ירון רביד מנכ"ל חברת סיטיפס: "השבוע מסתיימת תקופה משמעותית בה זכיתי להיות חלק ממהפכה של ממש ששינתה ועיצבה את ירושלים. אני מודה לציבור הנוסעים שנתן את אמונו מדי יום, ולכל עובדי הרכבת הקלה שלקחו חלק בהפיכתה לעורק הראשי של העיר".



    0 תגובות