בן 5 נמצא מחוסר הכרה ברכב בבית שמש – מצבו קשה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בן 5 נמצא מחוסר הכרה ברכב בבית שמש – מצבו קשה
    צילום: דוברות איחוד הצלה
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ילד כבן 5 נמצא מחוסר הכרה ברכב הוריו בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של כוחות ההצלה השונים העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בילד וכאשר חזר הדופק הוא פונה למרכז הרפואי הדסה עין כרם במצב קשה כשהוא מונשם. עקב אופי האירוע פועלים במקום צוותי חוס"ן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה שמסייעים לבני המשפחה ששהו ברכב ולעוברי אורח שנתקלו באירוע.

    צבי מאיר מרקסון חובש באיחוד הצלה סיפר: "לדברי בני המשפחה הילד איבד את ההכרה תוך כדי שהותו עם אחים נוספים ברכב חונה בחניון של המרכז המסחרי. ביצענו בו פעולות החייאה ובשלב זה מצבו מוגדר אנוש".

    הפראמדיקים של מד"א אלעד פינץ ואהרון אדלר סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הילד כשהוא בתוך הרכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עיסויים, הנשמות ומתן תרופות וכאשר חזר הדופק וליבו שב לפעום פינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבו קריטי".

    כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בחקירת המקרה. נבדק חשד שהילד נחנק כתוצאה מהסתבכות בחגורת הבטיחות שבה היה חגור.

    באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולא לצאת מכלי הרכב לפני שמוודאים שלא נשארו ברכב ילדים או פעוטות, ולא להשאיר ילדים בכלי רכב אפילו לא לרגע. כמו כן מומלץ לעוברי אורח בפרט בימי הקיץ החמים לבדוק בכלי רכב חונים באם לא נשכחו ילדים או פעוטות מה שעלול להסתיים באסונות.



    0 תגובות