דרעי בישיבת היערכות להילולת הרשב"י: "לאפשר את המקסימום של האנשים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on דרעי בישיבת היערכות להילולת הרשב"י: "לאפשר את המקסימום של האנשים"

    בישיבת היערכות עם צוות נרחב והאחראים על המקומות הקדושים, הציג פריקטור הקורונה פרופ' אש כי יש צורך במגבלות בהילולת הרשב"י. השר דרעי הטיל על פרויקטור הקורונה לציבור החרדי רוני נומה לגבש את עבודת המטה על קיום ההילולא ולהגיש את הסיכום לשר הפנים

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היערכות לקראת הילולת הרשב"י במירון. שר הפנים, אריה דרעי, קיים היום (רביעי) דיון לקראת ההילולה במירון בהשתתפות השר לשירותי דת יעקב אביטן, רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, מנכ"ל המקומות הקדושים יוסי שוינגר, קצין אג"ם מחוז צפון מוטי בוסקילה, ראש תכנית מגן ישראל פרופ' נחמן אש ד״ר שרון אלרעי פרייס, האלוף במיל' רוני נומה, מנכ"לי ונציגי משרדי הדתות, תחבורה, בט"פ, הרשות לתחב"צ.

    שר הפנים דרעי הבהיר בתחילת הישיבה כי פניו להקלות בהילולה הקרובה, "יום הילולת הרשב"י הוא יום חשוב מאוד למאות אלפים מכל שכבות הציבור, מכל החוגים והעדות. אין גוזרים גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה. בחסדי השם הקורונה בארץ בירידה חדה וחשוב לעשות כל מאמץ, לצד מגבלות הקורונה, לאפשר את המקסימום של האנשים שיתאפשר להם להגיע לציון".

    הפרוייקטור, פרופ' נחמן אש, הציג לנוכחים סקירה על מצב הקורונה ומדד התחלואה והביע את דעתו על הצורך בהגבלות לקראת הגעת ההמונים להילולא.

    במהלך הישיבה הציגו את עמדותיהם, משרד הדתות, רב המקומות הקדושים ומנכ"לו ונציג המשטרה. הנוכחים דנו בכל הפרטים והעלו הצעות מגוונות.

    השר דרעי סיכם את הדיון והטיל על האלוף רוני נומה לבצע עבודת מטה ולהגיש לו תוך זמן קצר את סיכום הדיון.



    0 תגובות