אלבום ווקאלי למאיר בן דרור "תמיד עמך"

    ארי טננבוים No Comments on אלבום ווקאלי למאיר בן דרור "תמיד עמך"

    לרגל הוצאת אלבומו החדש "תמיד עמך" משחרר הזמר מאיר בן דרור שיר ווקאלי "הכל מלמעלה" בביצוע מיוחד | האזינו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבר שנים שלמאיר בן דרור יש חלום: להפיק אלבום ווקאלי מלא שייתן כבוד לקלאסיקות החסידיות עליהן גדל וצמח ושיאפשר שגרת מוזיקה נעימה בימי העומר ובין המיצרים. את המסע בדרך להגשמת החלום הוא בילה עם הרכב ווקאלי, שם שימש כסולן, כותב ושותף בעיבודים הווקאליים. הוא הפיק פה ושם מחרוזות ווקאליות ועדיין – כל הזמן עיניו צפו קדימה, אל האלבום הווקאלי המלא שיגיע מתישהו.

    והוא הגיע.

    מאיר בן דרור הוא זמר, אמן, יוצר ובין לבין גם …חזן. כמי שאוהב לשמוע מוזיקה והרבה, הוא מרגיש בכל תקופת יובש מוזיקלית-הלכתית את החוסר והריק, ולכן נחלץ להציע פתרון לימי ספירת העומר, אך לא זו בלבד אלא מאמין שלמוזיקה ווקאלית איכותית יש מקום כל השנה והיא מהווה פן חשוב ביצירה של בן דרור. הוא הכין רשימה של שירים שאהובים עליו מאוד, מכל גווני המוזיקה היהודית לסוגיה: מחסידית בת זמננו, ועד לקלאסיקות המוכרות, ערבב עם לחנים מרעננים וקצביים ויצר את הרשימה האולטימטיבית שלו, וסיפק לה עיבוד ווקאלי משובח. אליהם הוסיף שיר שכתב והלחין בעצמו ויצר את "תמיד עמך" , אלבום שילווה את ימי העומר ובין המיצרים עם השירים האהובים באופן שמותר ע"פ ההלכה.

    בן דרור הפקיד את מלאכת העיבודים וההפקה המוזיקלית בידי חברו יונתן שטרן המתמחה בהפקת מוזיקה ווקאלית ברמה הגבוהה והמלוטשת ביותר ושכבר הוציא עשרות שירים ווקאליים לקשת רחבה של זמרים, ביניהם אלבום בכורה שהוציא בעצמו לפני שנתיים. כמו כן יונתן מלווה בשירתו את הקולות באלבום ואף מתארח באחד השירים.

    נוסף לכך, באלבום החדש "תמיד עמך", מארח בן דרור כמה מחבריו שהיו "עמו" ביצירה: אברימי רוט, שמחה פרידמן, אודי אולמן ולהקת רבותיי. מאיר מגלה שעניין בין אדם לחברו חשוב לו מאוד והוא המסר המרכזי באלבום "אנו מתאבלים בספירת העומר על כך שעם ישראל, לא הבין את משמעות בין אדם לחברו, וגרוע מזה – לא נהג כבוד זה בזה. זאת הבעיה שלנו והתיקון הגדול מתחיל בינינו.

    האזינו לטעימה מהאלבום, שיר ווקאלי 'הכול למעלה' אותו שר במקור בני פרידמן:



    0 תגובות