הדים רבים בקרב אלפי משפחות האלמנות ממגוון הפעילויות שהתקיימו בימי חג הפסח ע"י ארגון 'זה לזה'

    עפר גדנקן No Comments on הדים רבים בקרב אלפי משפחות האלמנות ממגוון הפעילויות שהתקיימו בימי חג הפסח ע"י ארגון 'זה לזה'

    תמיכה משמעותית לחג, הגדה משובבת עין, ויום פעילות ייחודי, היו רק חלק מהפעילויות מהם נהנו אלפי המשפחות המאוגדות תחת משפחת 'זה לזה' שבנשיאותה של הרבנית רוטנברג * מנכ"ל 'זה לזה' הרב שמואל הולס: "המשוב החיובי הרב שזורם בימים אלו למשרדי ארגון זה לזה מוכיח יותר מכל את החשיבות והנחיצות של הפעילות, ואנו שמחים להעניק רגעים של אושר בתוך ים השכול והיגון"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסיפוק גדול ומתוך תחושת שליחות עצומה, מסכמים בארגון 'זה לזה' את הפעילויות המגוונות שנערכו לאלמנות והיתומים בחג הפסח.

    מאות אלמנות זכו אף לקבל הגדה מיוחדת ומשובבת עין, שהגיעה עם שליח אישי לבית כל אחת מהאלמנות ותמיכה משמעותית לקראת החג, על מנת שיוכלו לחגוג בדיצה ובחדווה את חג החירות וללא דאגות כלכליות מיותרות. רבות מהן, הצטרפו השנה למשפחת 'זה לזה' בשל מות הבעל עקב נגיף הקורונה.

    להגדה צורף מכתב חיזוק ועידוד ותוכן נוסף על מנת לעודד את רוחם השבורה של האלמנות.

    אם היה מי שחשב שבכך תמה הפעילות, הוא הופתע לגלות כי בארגון 'זה לזה' שבנשיאות הרבנית רוטנברג, עמלו, כמיטב המסורת, על תוכנית מגוונת ליתומים בחול המועד.

    מאות ילדים מרחבי הארץ יצאו ליום פעילות אטרקטיבי ומיוחד אשר התקיים במהלך חול המועד פסח במרכז הארץ.  אוטובוסים אשר יצאו מכל הריכוזים החרדיים  פרקו מאות מילדי ארגון זה לזה ובינהם ילדים שרק בשנה האחרונה איבדו אבא או אמא בעקבות נגיף הקורונה.

    לילדי זה לזה  ציפתה תוכניה עשירה ופעילות מגוונת הכוללת פינות חי, מופע ייחודי עם אומן הקסמים שימי אילוזיני, מתחם טרמפולינות ענק, רכיבה על סוסים והאכלת בעלי חיים.

    לאחר מכן נערך במקום  אירוע שמחת חג  בשירה וריקודים עם  אמן הרגש יוסלה קרישבסקי, בליווי של הרכב תזמורת מורחבת של הקלידן איציק איינשטאט, נגן הקלרינט אברהם בלטי והגיטריסט שרוליק קלצקין שניגנו במשך שעה ארוכה ושימחו את מאות הילדים.

    בסוף היום יצאו הילדים עם צידה מיוחדת לדרך, ערכה מפנקת ובה שי מיוחד לילדים בשת"פ מיוחד עם הרב נפתלי פורוש-תנועת הנוער 'פרחי הדגל'.

    לאחר הארוע התקבלו במשרדי הארגון שיחות טלפון מרגשות מאימהות "פעם ראשונה מאז שאיבדנו את אבא שהילד חוזר הביתה ואושר כזה גדול על פניו".

    מנכ"ל 'זה לזה' הרב שמואל הולס: "המשוב החיובי הרב שזורם בימים אלו למשרדי ארגון זה לזה מוכיח יותר מכל את החשיבות והנחיצות של הפעילות, ואנו שמחים להעניק רגעים של אושר בתוך ים השכול והיגון".



    0 תגובות