דוד אלחייאני: "נתניהו יפנה את מקומו ותקום ממשלת ימין של 65"

    אסתי פלד No Comments on דוד אלחייאני: "נתניהו יפנה את מקומו ותקום ממשלת ימין של 65"

    יו"ר מועצת יש"ע ובקעת הירדן דוד אלחייאני בריאיון ל"מהדורה המרכזית" קורא לראש הממשלה לפנות את כסאו ולתת לסער ולמועמד חדש מהליכוד להקים ממשלת ימין יציבה. ומדוע הם כ"כ להוטים להחרים את נתניהו?

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מועצת יש"ע ובקעת הירדן דוד אלחייאני, הנחשב לאחד המבקרים הגדולים נגד ראש הממשלה והתומך של גדעון סער, התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס להתייעצויות בבית הנשיא ואת אי ההחלטה להמליץ על מועמד אחד, "אני סומך על גדעון סער. האמירה שלו שלא ימליץ על אף אחד, זה חשיבה אסטרטגית". אלחייאני רמז כי אי ההמלצה אי לא מחוסר אונים, "יש לו תוכנית איך להקים ממשלת שינוי".

    אלחייאני הנחשב לאחד ממבקריו הקשים של נתניהו, קרא לו לפנות את מקומו, "אני איש אמוני, וכמה לממשלת ימין. מה שצריך נתניהו מחר בבוקר צריך לפנות את כסאו שיסתכל במראה להבין שהוא מפריע, שיזוז, ושיהיה מנהיג חדש בליכוד".

    על ההחרמה של גדעון סער כנגד נתניהו לאחר שמעל 2 מיליון איש בחרו בנתניהו מול 6 מנדטים של סער משיב אלחייאני, "מדובר באמינות של ראש הממשלה באי עמידה בהתחייבויות שלו. אי יכולת לייצר מערכת יחסים עם אנשים שעבדו איתו. בגלל מספר מערכות בחירות שעברנו אין תקציב מדינה".

     



    0 תגובות