מקלב בריאיון: "יש אפשרות ריאלית שבנט יילך עם הערבים, ליברמן ומרצ"

    אסתי פלד No Comments on מקלב בריאיון: "יש אפשרות ריאלית שבנט יילך עם הערבים, ליברמן ומרצ"

    סגן שר התחבורה אורי מקלב בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על ההתייעצויות בבית הנשיא ועל הניסיון שלא להטיל על נתניהו את המנדט להקמת ממשלה. מקלב חשף, "יש לנו עוד דרכים שעדיין לא ידועים לכם". ועל הצטרפות לממשלה בראשות בנט וסער: "נעשה הכל שנתניהו ירכיב את הממשלה"

    אורי מקלב צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    סגן שר התחבורה ח"כ אורי מקלב התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר על האווירה בבית הנשיא בשלב ההתייעצויות לקראת הטלת המנדט, "האווירה בבית הנשיא הייתה הפעם אחרת, הוא לא מסתיר את דעותיו, שהחלטתו תלויה גם "בדברים ערכיים". האווירה בבית הפעם לא הייתה מכובדת. על כל המאמצים שנעשים לא לתת לנתניהו להרכיב ממשלה".

    עוד הוסיף מקלב, "הוא שאל את דעתנו בעניין, וענינו שכל זמן שאדם לא הורשע, הוא חף מפשע, וכל החלטה אחרת היא נגד החוק. יש שם מאמצים לא להטיל על נתניהו".

    על אפשרות ריאלית להקמת ממשלה, סיפר מקלב כי בנט מחפש הזדמנות להיות ראש ממשלה, "יש אפשרות שבנט לא יילך עם נתניהו, אלא עם מפלגות ערביות ומרצ וליברמן, ויהיה ראש ממשלה, ואני חושש מזה. זה אפשרות ריאלית, כי המשותפת יכולה להימנע ולא להתנגד".

    מקלב סיפר, "הם אמרו לי מפורשות שמטרתם היא להחליף את נתניהו. גם דעותיו של סער לא ידועות, ולא משנה מה הוא יעשה, זה בעיה".

    על הקריאות מהשמאל ליהדות התורה להצטרף אליהם מבהיר מקלב, "כול ההבטחות של השמאל שנשב איתם, זה על הנייר בלבד. אנחנו לא רוצים אותם, זה לא פרקטי. נעשה הכול שנתניהו ירכיב ממשלה. זה המטרה היחידה".

    מקלב הבהיר כי בגוש הימין חרדים לא יושבים בשקט ומאחורי הקלעים, "יש לנו עוד דרכים שעדיין לא ידועים לכם. פנינו לריבלין שישכנע את סער, שיתחרט ויחזור לגוש הימין. בחרנו את ריבלין, והוא נשיא של כולם, ומותר לו לדאוג גם לממשלת ימין".



    0 תגובות