סגן השר פרוש: "תפסיקו לבנות ממשלת דמיונות – לא נשב עם לפיד"

    אסתי פלד No Comments on סגן השר פרוש: "תפסיקו לבנות ממשלת דמיונות – לא נשב עם לפיד"

    סגן שר החינוך מאיר פרוש בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מבהיר נחרצות את דעתו על ישיבה עם לפיד ומתייחס ליחסים עם ראש הממשלה נתניהו

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך מאיר פרוש התראיין הערב 0שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ואמר לאחר הגשת ההמלצות לנשיא המדינה היום, "לא בטוח שנתניהו יקבל את המנדט עדיין. וגם אם כן, אין לנתניהו מה לעשות עם המנדט, וגם לאף אחד אחר" תיאר פרוש את הסבך הפוליטי.

    עם זאת הבהיר פרוש כי נתניהו צריך לקבל את המנדט, "רק נתניהו, הוא זה שקיבל את מירב הממליצים". פרוש הביע ביקורת על השאלה על ישיבה עם לפיד, "אני לא חושב שברדיו הכללי, שואלים את סער האם יישב עם החרדים וסמוטריץ'. רק אצלנו, אתם דשים את זה. לא נשב בכלל עם לפיד, הוא יצר את השנאה אלינו. זה הדעה שלנו, תכבדו את זה".

    פרוש שב והבהיר חד משמעית, "לא נשב עם לפיד. נקודה. לא נשב עם לפיד. תפסיקו לבנות ממשלות דמיונות שאנחנו ולפיד באותה קואליציה".

    פרוש התייחס לגל השמועות על היחסים בין נתניהו ליהדות התורה שנסדקו לכאורה לאחר הבחירות, "אין בכלל סדק בינינו לנתניהו. אין סיכוי שנשב עם סער, בנט, ולפיד בממשלה אחת. לא מגיע להם אפילו המחשבה הזאת, שנשב איתם".

    על התמיכה מהצד הערבי אמר פרוש, "הערבים בכנסת לא מסוגלים לומר שהמדינה שלנו היא מדינה יהודית. גם המתונים שבהם. להישען עליהם זה לא מתחיל להיות ריאלי בכלל".

     



    0 תגובות