התגובות על הצתת בתי הכנסת: "פשע שנאה נגד מסורת ישראל"

    ארי טננבוים No Comments on התגובות על הצתת בתי הכנסת: "פשע שנאה נגד מסורת ישראל"

    ח"כ אוריאל בוסו הגיע יחד עם חבר מועצת העיר מטעם תנועת ש"ס הרב ישראל בן ששון הבוקר לזירת בית הכנסת בקרית הרצוג שחולל והוצת | ליצמן: ההסתה הקשה נגד מסורת ישראל והציבור החרדי, מסוכנת ועוברת קוים אדומים. על המשטרה לפעול בנחישות לאיתור הפורעים ומיצוי הדין איתם לאלתר

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הצתת בתי כנסת בבני ברק ובפתח תקווה הבוקר בידי פורעים ח"כ אוריאל בוסו הגיע יחד עם חבר מועצת העיר מטעם תנועת ש"ס הרב ישראל בן ששון הבוקר לזירת בית הכנסת בקרית הרצוג שחולל והוצת, ובנס לא נפגעו ספרי התורה. "זהו בהחלט אירוע קיצוני שיש לו עקבות של ההסתה שהתפרצה לה בשנה האחרונה, הפורעי או הפורעים לא בחלו בשום אמצעים, אני סמוך ובטוח שגורמי האכיפה והמשטרה יתנו דגש על איתור הפורעים עד למיצוי ההליכים, שאירועים כאלו לא יחזרו על עצמם". אמר.

    שר הבינוי והשיכון ח”כ יעקב ליצמן הגיב ואמר: "בוקר קשה ונורא בו הוצתו 2 בתי כנסת בישראל, בידי ידיים שפלות, שביצעו פשע שנאה, בבני ברק וברמת גן. ההסתה הקשה נגד מסורת ישראל והציבור החרדי, מסוכנת ועוברת קוים אדומים. על המשטרה לפעול בנחישות לאיתור הפורעים ומיצוי הדין איתם לאלתר.

    יו"ר שס, השר אריה דרעי: "מזועזע וכואב על פשע שנאה המחריד הלילה, כשארון הקודש ובית הכנסת הוצתו בבני ברק ורמת גן. לצערי ההסתה הקשה בתקופה האחרונה מחלחלים עמוק פנימה. אני קורא למשטרת ישראל לאתר את הפושעים ולמצות איתם את הדין".

    ח"כ ינון אזולאי: "הבוקר התוודעתי למקרה המזעזע של חילול ושרפת בית כנסת ב"ב ורמת גן. אירועים אלו חמורים מאין כמותם. אין לב יהודי שלא מתפלץ ממראות כאלה הזכורים מאירועים קשים בהיסטוריה היהודית. על המשטרה לחקור כיצד ארע הדבר הנורא הזה ולמצות את מלא חומרת הדין עם הפורעים".



    0 תגובות