גלעד שרון: "הליכוד לא יכול להקים ממשלה עם תומכי חמאס"

    אסתי פלד No Comments on גלעד שרון: "הליכוד לא יכול להקים ממשלה עם תומכי חמאס"

    גלעד שרון בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את האפשרות להקמת ממשלה עם תמיכה מרע"ם ומציע פתרון, "חייבים לחוקק חוק שראש המפלגה הגדולה ביותר ירכיב את הממשלה"

    גלעד שרון צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנו של ראש הממשלה לשעבר אריק שרון ז"ל, גלעד שרון חבר הליכוד התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן, פסל על סף את האפשרות שהליכוד יסתמך על רע"ם של מנסור עבאס, "למה כולם בליכוד שותקים. איך ייתכן שנקים ממשלה עם תנועה שהם חלק מהאחים המוסלמים, שאחת הזרועות שלה היא חמאס בעזה ושלטון ארדואן בטורקיה".

    גלעד הוסיף והבהיר, "מה שמטריד אותי הוא שהליכוד לא יתבסס על תומכי חמאס להקמת ממשלה. זה דבר בלתי מתקבל על הדעת התנועה האסלאמית בארץ היא זרוע של האחים המוסלמים. זו תנועה שהתחילה במצרים ויש לה זרוע בעזה שנקראת חמאס, בטורקיה זה ארדואן. זה דבר בלתי קביל, אני לא מאמין שיש ליכודניק שיכול לקבל את הדבר".

    על בנט אומר שרון, "אני איש ליכוד מפלגות אווירה לא מעניינות אותי. השיטה שלנו לא טובה. לא יכול להיות שיש לנו מפלגה עם 30 מנדטים ואחריה המפלגה הבאה היא עם 17 מנדטים, ועדיין לא יודעים מי יהיה ראש הממשלה. זה לא טוב זה פתח לסחטנות. צריך לחוקק חוק שראש המפלגה הגדולה ביותר יהיה ראש הממשלה".



    0 תגובות