גנץ ומיכאלי בעימות | מיכאלי: "ימליך את ביבי שוב"; גנץ: "די עם ההשמצות"

    איתי גדסי No Comments on גנץ ומיכאלי בעימות | מיכאלי: "ימליך את ביבי שוב"; גנץ: "די עם ההשמצות"

    יו"ר העבודה טענה כי "גנץ שוב מכין את הקרקע לגניבת הקולות שלכם" | בכחול לבן הגיבו: "הבחירות הסתיימו. אפשר לסיים עם ההשמצות"

    גנץ בישיבת סיעת כחול לבן צילום: אלעד מלכה
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי האשימה את גנץ בכוונה לשבת תחת נתניהו שוב: "‏הגנץ מכה פעמיים", כתבה מיכאלי "שוב מכין את הקרקע לגניבת הקולות שלכם תחת אזהרה מפני 'ממשלת ימין קיצונית ללא איזון שישמור על האזרחים', הוא שוב לא מתחייב לא לשבת תחת נתניהו. יש 61 מנדטים שהצביעו נגד נתניהו, בואו פשוט נקים איתם ממשלה, לפני שגנץ שוב ממליך את ביבי".

    בכחול לבן כתבו בתגובה: "‏מרב, הבחירות הסתיימו. אפשר לסיים עם ההשמצות. לא נשב תחת נתניהו ונעשה הכל כדי שיסיים את תפקידו. אם את מחפשת אהדה ציבורית – לא על הגב שלנו".

    מוקדם יותר היום התקיימה ישיבת סיעת כחול לבן שהייתה סגורה לתקשורת.

    בתוך כך, במפלגת העבודה עדכנו היום כי ח"כ רם שפע, יכהן כיו"ר סיעת העבודה בכנסת ה-24. רם שפע: "אני נרגש ומודה מעומק ליבי למרב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה, על הבעת האמון. אעשה הכל כדי לקחת את ההזדמנות הזו בשתי ידיים ולהוביל, יחד עם חבריי וחברותיי לסיעה ויחד עם אינסוף אזרחים ואזרחיות מעורבים ואכפתיים, את השינוי שכולנו כל כך מייחלים לו. נחזיר לכנסת את מעמדה, נדאג לשוויון אמיתי ונאבק עבור שמירה על הדמוקרטיה המותקפת שלנו".

    "בחודשים האחרונים מרב הובילה, יחד עם שותפים רבים, את מפלגת העבודה להישג אדיר, שהציב אותה מחדש ככוח מניע משמעותי במחנה השינוי. יחד עם כל מי שהצטרפו ומי שעוד יצטרפו, נמשיך בתנופה ובבניה של תנועת העבודה המתחדשת".

    הערב תערוך מפלגת תקווה חדשה כנס במושב עזריה בהשתתפות יו"ר התנועה גדעון סער, חברי הכנסת הנבחרים וראשי מטות מכל רחבי הארץ. יו"ר המפלגה ימסור הצהרה לתקשורת. מחר (שני) תקיים המפלגה ישיבת סיעה לקראת ההמלצה אצל הנשיא.



    0 תגובות