בן גביר: "יש 65 מנדטים לימין, אפשר להקים ממשלה"

    ישראל רובין No Comments on בן גביר: "יש 65 מנדטים לימין, אפשר להקים ממשלה"

    עו"ד איתמר בן גביר אומר בריאיון לקול חי, כי אפשר להקים ממשלת ימין אך שולל אפשרות של הישענות על עבאס: "הציבור רוצה את זה, צמא לזה. נמאס לו מבחירות. אין אפשרות אחרת: סער לא יכול להיתמך על ידי המשותפת ונתניהו על יכול להישען על עבאס"

    בן גביר צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90
    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

    עו"ד איתמר בן גביר שצפוי להיות מושבע לח"כ מטעם הציונות הדתית בשלישי הקרוב, קורא לסער לחבור אליהם להקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו ומעריך שהדבר יקרה, על אף הצהרותיו המאוד ברורות של סער: "יש 65 מנדטים לימין ואפשר להקים ממשלת ימין. צריך להסביר לסער שהוא אמנם התחייב לא להקים ממשלה עם נתניהו אבל מאידך הוא גם התחייב לא להקים ממשלה עם הרשימה המשותפת. צריך להגיד לו 'האחריות עליך'. אני לא מעלה על דעתי שאלקין יגרור את כולנו לבחירות חמישיות. אני מאמין שהם יגלו אחריות בסופו של דבר".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדרות הבוקר, אומר בן גביר: "הציבור רוצה את זה, צמא לזה. נמאס לו מבחירות. אין אפשרות אחרת: סער לא יכול להיתמך על ידי המשותפת ונתניהו על יכול להישען על עבאס".

    ביחס לאפשרות של ממשלת מיעוט בתמיכת רע"מ, מסביר בן גביר מדוע לדעתו לא ראוי שתקום ממשלה כזו: "כל התקשורת ידעה לחפור לי בלי סוף על התמונה של גולדשטיין בסלון, אבל אף אחד לא שואל עכשיו את עבאס על דעותיו האמיתיות. אצלו זה לא תמונות, זה 'האחים המוסלמים'. מדובר בבן אדם (עבאס) שכתב מאמר בשבח החמאס. כשרוצחי תינוקות רצחו ילדים יהודים כי הם יהודים, עבאס בא לבקר אותם ואמר שהם לוחמי חופש וחירות. אתה רוצה שנתניהו יצטרך לבקש אישור מעבאס לפני מבצע בעזה?"

    "אין לי בעיה עם ערבים כערבים", מבהיר בן גביר "אבל העניין הוא שמנסור עבאס מדבר יפה מאוד בעברית, אבל בערבית הוא אומר דברים מאוד מפורשים על ג'יהאד אילאסמיסטי וכו'. אני לא מבין איך אנחנו בכלל יכולים לחשוב להתבסס על מישהו שחושב שהחמאס זו תנועה לגיטימית".



    0 תגובות