כבר אין עמימות: יהדות התורה תמליץ על נתניהו לראשות הממשלה

    אבי רבינא No Comments on כבר אין עמימות: יהדות התורה תמליץ על נתניהו לראשות הממשלה

    ביהדות התורה ימליצו אצל הנשיא על ראש הממשלה נתניהו | ח"כ מקלב: "אמרנו שנלך עם נתניהו – אז אנחנו הולכים איתו. זה הרצון שלנו ונעשה כל מאמץ לכך"

    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ‏כבר אין עמימות: בכירים ביהדות התורה אומרים הבוקר (ראשון) ל'קול חי' כי יהדות התורה תמליץ מחר אצל הנשיא על ראש הממשלה נתניהו.

    מאוחר יותר אישר זאת רשמית סגן השר אורי מקלב בריאיון לכאן רשת ב': "אמרנו שנלך עם נתניהו – אז אנחנו הולכים איתו. זה הרצון שלנו ונעשה כל מאמץ לכך. לא נלך עם אפשרות אחרת משום שכרגע זה לא מציאותי. לפני שמישהו יטיל על בנט להרכיב ממשלה, אני חושב שלדרעי יש סיכוי גדול יותר".

    לקראת ההמלצות מחר אצל הנשיא, חברי הכנסת של יהדות התורה יקיימו היום סבב התייעצויות עם גדולי הדור. מחר (שני) ב-11 בבוקר יגיעו נציגי ש"ס לבית הנשיא ומיד לאחריהם, ב-13:15 יגיעו נציגי יהדות התורה.

    בתוך כך, ב'כאן חדשות' דווח היום כי במפלגות החרדיות דחו הצעה להצטרף לממשלת 61 שבראשה יעמוד בנט, ללא ליברמן וללא הישענות מבחוץ על המפלגות הערביות. החרדים סירבו והבהירו שלא ניתן לשבת עם לפיד בממשלה, גם כשהוא אינו עומד בראשה, מאחר שאין דרך להגיע להסכמות במצב כזה על חוקי הגיוס, גיור ופסקת התגברות.

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני, פתח הבוקר במתקפה על סמוטריץ' על גבי עיתון הבית 'יתד נאמן': "בדיוק כמו בתקופת הסיקריקים, גם היום יש כאלו שיגרמו לכך שתהיה ממשלה שחלקה הגדול אנטי דתיים או שתהיינה בחירות חמישיות במקום לשמר את עולם התורה. יש כאלה שמנסים בכל מיני תירוצים לפגוע בעולם התורה ולהישאר עם סמלים שונים שאין להם ערך מעשי".



    0 תגובות