גנץ בפנייה לעבאס: "אחרי הצבעה אחת – נתניהו יזרוק אתכם"

    איתי גדסי No Comments on גנץ בפנייה לעבאס: "אחרי הצבעה אחת – נתניהו יזרוק אתכם"

    גנץ: "כל מה שנתניהו רוצה זו הצבעה אחת, לבטל את הממשלה הפריטטית, ואז כשלא יצטרך אתכם יותר, כל ההבטחות יכנסו לפח הזבל של ההיסטוריה"

    בני גנץ | פלאש90 צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ קרא הערב (חמישי) ליו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס לחבור להקמת ממשלה שתחליף את נתניהו: "אזרחי ישראל הערבים הם אזרחים שווי זכויות- שנפגעו בין השאר רק בשנים האחרונות משורה של פעולות שהוביל נתניהו. חוק הלאום שהוא קידם, ביטול ודחיית היישום של ההחלטות על הסדרת ההתיישבות הבדואית בנגב, עצימת העין מהיעדר הטיפול בפשיעה בחברה הערבית".

    "זה לא השתנה, וזה לא ישתנה", טען גנץ בפנייתו לעבאס. "עכשיו, כשהוא צריך אתכם, הוא יספר סיפורים ויבטיח הכל- הוא משקר. כל מה שהוא רוצה זו הצבעה אחת, לבטל את הממשלה הפריטטית, ואז כשלא יצטרך אתכם יותר, כל ההבטחות יכנסו לפח הזבל של ההיסטוריה".

    "אני מתחייב בפניכם, לאחר שדיברתי עם כל החברים לגוש השינוי- החברה הערבית רק תרוויח אם תוקם פה ממשלה אחרת, ישרה", כתב השר. "אנחנו נדאג לשוויון לכל אזרחית ואזרח, נעדכן, נתקצב ונשפר את התוכנית למיגור הפשיעה בחברה הערבית, נחזק את מערכת החינוך ביישובים הערבים, ונעשה את ההתאמות הנדרשות בחוקי התכנון והבנייה".

    "וכן", הוסיף יו"ר כחול לבן "אנחנו גם נעשה הכל כדי לקדם תהליך מדיני ולהטמיע את ערך השוויון בחוקי היסוד של מדינת ישראל. נפעל כדי שבמערכת החינוך כל תלמיד יהודי יפגוש תלמיד ערבי ולהפך. מנסור עבאס, אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר. אל תפקיר אותם למזימת אפריל של ביבי. זה יהיה סופך הפוליטי, וטרגדיה פוליטית לכל אזרחי ישראל".



    0 תגובות