צפו בשידור חוזר: גמר "חידון הלכה למעשה" תשפ"א

    אתר קול חי No Comments on צפו בשידור חוזר: גמר "חידון הלכה למעשה" תשפ"א

    באירוע פסח המרכזי שנערך בשיתוף עיריית ירושלים ולאחר תחרות צמודה שהביאה להארכת הגמר בשל אי הכרעה בין הרבנים המתמודדים, הוכרז על זהות חתן "חידון הלכה למעשה" לשנת תשפ"א – הרב רועי חדד

    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש בשעת לילה מאוחרת, במסגרת אירוע פסח המרכזי שנערך ע"י קול חי בשיתוף עיריית ירושלים ולאחר גמר מותח ומיוחד שאל קו הסיום הגיעו הטובים שבטובים, הוכרז על זהותו של חתן ההלכה ב"חידון הלכה למעשה" לשנת תשפ"א – הרב רועי חדד מקריית גת.

    חידון הלכה למעשה תשפ"א היה אמש מהגמרים המותחים והמרתקים שידענו מכל העונות. במהלך כל הערב גילו המתמודדים ידע ובקיאות גבוהה מאוד.

    בשל התחרות הצמודה מאוד, ההכרעה על זהות חתן ההלכה נדחתה ונוספו שלבים נוספים בכדי להגיע להכרעה ברורוה, עד שב-01:30 בלילה הגיעה הכרעה על קוצו של יוד רבע נקודה בלבד.

    הרבנים הכריזו כי חתן ההלכה לשנת תשפ"א הוא הרב רועי חדד מקרית גת, אחריו בניקוד שווה הרב דוד אטיאס, הרב ישראל מכני והרב ניסן אבוחצירא. כל אחד מהזוכים יזכה להשתתף בקורס להכשרת מו"צים היוקרתי בבית ההוראה הלכה למעשה.

    עוד טרם ההכרזה הסכימו פה אחד המתמודדים לחלוקת הפרס שניתן על ידי רדיו "קול חי" באופן שוויוני יותר כך שחתן ההלכה יקבל 15,000 ש"ח ושלושת המתמודדים האחרים יקבלו 5,000 ש"ח.

    את המעמד כיבדו הגאונים הגדולים ראש אבות בתי הדין בירושלים ורב הגבעה הצרפתית הגאון הגדול הרב ברוך שרגא שליט"א.

    חבר מועצת חכמי התורה ומחה"ס הלכה ברורה הגאון הגדול הרב דוד יוסף שליט"א.

    חבר מועצת חכמי התורה וראש ישיבת אור החיים הגאון הגדול הרב ראובן אלבז שליט"א.

    על הכל ניצח בגאונות מופלאה ראש בית הוראה הלכה למעשה הגאון הרב אופיר מלכא שליט"א.

    במרכז האירוע התקיים מופע מוזיקלי מיוחד בהשתתפות: יונתן רזאל, ירון בר, אברומי וינברג וילד הפלא מוטי גרינבוים, בניצוחו של אהרל'ה נחשוני.

    מטעם עיריית ירושלים נשאו דברי ברכה, סגן ראש העיר הרב ישראל קלרמן ודוד בלומנשטוק מחזיק תיק תרבות תורנית.

    על הנחיית הערב המקצועית והלבבית שהוסיף רבות בשאלות המחכימות וליווה בצורה מרתקת את אחת הדרמות הגדולות שהיו בשידור החי היה, מרדכי לביא.

    את האירוע הפיקו בכישרון רב המפיק דוד פדידה וצוותו, לצד ניהול מוצלח ורב-אחריות של כל שלבי החידון בחודשים האחרונים והגמר הגדול אמש על ידי הרב אייל בן זיקרי, יד ימינו של הגאון הרב מלכא.

    תודה מיוחדת למנכ"ל הרדיו אבי רוזן ולעורך התוכניות בצלאל קהאן. לעובדי הרדיו שסייעו ל"חידון הלכה למעשה" לצאת לדרך בהצלחה גדולה עד לגמר הגדול.

    מנהל טכני אסף קליין. צילום ושידור וידאו: רואים את הקולות.



    0 תגובות