פייזר: החיסון לקורונה יעיל ובטוח גם בקרב גילי 12 ומעלה

    צבי טסלר No Comments on פייזר: החיסון לקורונה יעיל ובטוח גם בקרב גילי 12 ומעלה

    חברת 'פייזר' האמריקנית הודיעה בתום ניסוי שביצעה כי החיסון שפיתחה נגד קורונה, נמצא בטוח ויעיל גם בקרב ילדים בגילי 12-15 | מיד לאחר אישור ה-FDA, במשרד הבריאות יאשרו להתחיל החיסון אוכלוסיית בני ה-12 ומעלה

    חיסון חברת פייזר צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יצרנית החיסון נגד קורונה, חברת 'פייזר' האמריקנית הודיעה בתום ניסוי שביצעה כי החיסון שפיתחה נגד קורונה, נמצא בטוח ויעיל גם בקרב ילדים בגילי 12-15. מדובר בחיסון בו משתמשים כיום לחיסון האוכלוסייה בישראל ויעילותו במניעת תחלואה הוכחה עד כה כגבוהה במיוחד. עד עתה ניתן החיסון רק לגילי 16 ומעלה.

    לפי הודעת פייזר, תוצאות הניסוי הציגו יעילות של 100%.

    במשרד הבריאות הגיבו להודעה ומסרו כי לאחר שיתקבל אישור מינהל המזון והתרופות האמריקני, ה-FDA, יאשרו במשרד את חיסון אוכלוסיית הילדים בישראל ויחלו לחסן ילדים בני 12 ומעלה.

    לפני מספר ימים פורסמו ממצאי מחקר משותף של משרד הבריאות וחברת פייזר בנוגע ליעילות החיסון. לפי המחקר, החיסון הדגים יעילות רבה והוביל לירידה בהדבקות בקורונה, בתחלואה, באשפוז, ואף סיפק הוכחה להפחתת תמותה. לפי המחקר, יעילות החיסון מפני הדבקה בקורונה עומדת על 94.1%, שבוע לאחר המנה השנייה.

    עוד נמצא כי החיסון הפחית ב-90.4% הדבקה ללא סימפטומים וב־96.3% הדבקה סימפטומטית. בנוסף נמצא כי החיסון הפחית ב-96% סיכון לאשפוז וב-96.2% אשפוז במצב קשה. החיסון הפחית ב־93.3% סיכון לתמותה. הנתון עלה ל-96% כעבור שבועיים מהחיסון השני.

    יצוין כי במחקר שנערך בבית החולים שיבא בקרב כ-2,500 עובדים כחודשיים לאחר שקיבלו את מנת החיסון השנייהף, הראה כי בקרב 1% מהם נרשמה ירידה בשיעור הנוגדנים בדם.



    0 תגובות