ההרוג בתאונה הקשה: מתנדב 'הצלה' הרב חיים הר כסף ז"ל

    אוריאל לנדאו No Comments on ההרוג בתאונה הקשה: מתנדב 'הצלה' הרב חיים הר כסף ז"ל

    מתנדב ארגון הצלה ואיש החסד מבני ברק הרב חיים הר כסף ז"ל הוא ההרוג בתאונה הקשה שאירעה היום בכביש 6

    הרב הר כסף ז"ל עם יבדלחט"א מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי צילום: דודו זר
    16:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on רבנים, שרים ואישי ציבור בברכת כהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההרוג בתאונה המחרידה שאירעה היום (שלישי) אחר הצהריים בכביש 6, הוא איש חסד מוכר מבני ברק, מתנדב ארגון הצלה, הרב חיים זאב הר כסף ז"ל.

    הר כסף נולד בכ"ה תמוז תשל"ז לאביו שיבלחט"א הרב אברהם הר כסף, ואמו מרת עפרה יעל שתחי'. היה מוותיקי מתנדבי ארגון 'הצלה' בבני ברק, ראש וראשון לכל מקרה הצלת חיים. קשר את נפשו בגאב"ד 'שערי הוראה' הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן איתו היה מתייעץ על כל צעד ואף קבע את מקום תפילתו בביהמ"ד 'מתיבתא'.

    צילום: דודו זר

    הר כסף בסרטון שפרסם לאחרונה

    בשנים האחרונות שימש כמזכיר עמותת 'אחריות – ייצוג והכוון כלכלי' והיה מקדיש את יומו לטובת בעלי עסקים ואנשים פרטיים שנפלו לתסבוכות כלכליות.

    בכירי ארגון איחוד הצלה, הרב נפתלי הלפרין, אפי פלדמן וישראל אלתר סיפרו כי הר כסף פעל רבות לאחד את פעילות ארגוני ההצלה השונים: "לאחר שכבה הנר אנו יכולים לספר לכם בלב קרוע ועיניים דמעות שבעודנו מדברים, כותבים ודנים בכל שבוע על פעילות שני הארגונים בעיר בני ברק, מאחורי הקלעים היה אדם יקר שלא נח לרגע, היה יושב עמנו, מדבר ודן, הולך ושב, כאשר מטרתו היא מטרה אחת, לאחד את פעילות שני הארגונים לפעילות משותפת, אוהבים זה את זה ומכבדים ביחד את השבת ומצילים חיים יחדיו".

    "נגד כל הסיכויים הוא הסכים להילחם ואף לשלם מחיר יקר ורק בכדי להביא לחתימת הסכם בין שני הצדדים. היינו יושבים יחד, אני, אפי פלדמן וישראל אלתר במשרדו בשיתוף אנשים טובים נוספים והוא היה יושב בביתי וחוזר על בקשתו: 'לא אכפת לי מאיזה ארגון אתה ואיזה אפוד תלבש, העיקר בא נציל חיים יחד ונכבד את השבת היקרה'".

    "מיילים משותפים הועברו וחוזה כתוב ומסודר עומד שרק ממתין לחתימה. וכל זה בשקט מוחלט, בשיתוף ההנהלה והרבנים", הוסיפו הבכירים.

    "חיים", אומרים הבכירים בעיניים דומעות "שבת המלכה תחזיר לך בכפל כפליים. בורא העולם, אבי יתומים ואלמנות, היה שותף לסוד, הוא ראה וידע את כוונותיך האמיתיות והוא יחשיב מחשבה טובה למעשה גדול ועצום. הוא ישמור על משפחתך ואתה תעלה למרומים לעולמך לישב יחד עם הצדיקים".

    הותיר אחריו את רעייתו ושישה ילדים.

    תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

    מודעת האבל שפרסם ארגון הצלה

    מודעת האבל של מד"א



    0 תגובות