הרוג בתאונת דרכים קשה בכביש 6; פצועים נוספים במצב קשה ובינוני

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הרוג בתאונת דרכים קשה בכביש 6; פצועים נוספים במצב קשה ובינוני

    בתאונת דרכים קשה שאירעה בכביש 6 נהרג גבר כבן 40, בתו הנערה נפצעה קשה ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני

    צילום: דוברות מד"א
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גבר כבן 40 נהרג, נערה בת 17 נפצעה קשה ושניים נוספים, צעיר כבן 20 ופעוט כבן 3 נפצעו באורח בינוני בתאונת דרכים קשה שאירעה בכביש 6 סמוך ליקנעם.

    חובשים ופראמדיקים של כוחות ההצלה השונים העניקו טיפול רפואי ראשוני במקום ופינו לבית החולים רמב"ם בחיפה את הפצועים. הגבר שנפצע אנושות פונה לבית החולים במסוק של מד"א במקביל לביצוע פעולות החייאה. למרבה הצער בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

    מניתוח ראשוני של זירת התאונה עולה כי ככל הנראה מדובר בתאונה עצמית כאשר הרכב התנגש בקיר המנהרה במהלך הנסיעה.

    ממשטרת ישראל נמסר: כביש 6, מנהרת יקנעם לצפון נחסם לתנועה בעקבות תאונה מטופלת. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. יש להפנות נהגים לדרכים חלופיות.

    אלי ביר נשיא איחוד הצלה שטיפל בזירת האירוע: "במהלך נסיעה לחופשה עם משפחתי קיבלתי קריאה ממוקד איחוד הצלה על תאונת דרכים קשה, כשהגענו למקום מיד התחלנו בפעולות החייאה בגבר כבן 40, כמו כן אישתי וילדיי אף הם חובשים באיחוד הצלה מעניקים סיוע רפואי לאישה שנפצעה באורח בינוני ולתינוק באורח קל".

    צילום: דוברות מד"א

    חובש בכיר במד"א רוסלן זינגרמן סיפר: "הייתי בנסיעה בכביש 6 כשהגעתי למחסום הכניסה למנהרה שהיה סגור כשבמקביל קיבלתי דיווח ממוקד מד"א על התאונה. נכנסתי פנימה לתוך המנהרה החדשה וראיתי את התאונה הקשה. הפצועים שכבו על הכביש כשאחד מהם מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והאחרים בהכרה. מיד התחלנו בבדיקות רפואיות לארבעתם ובביצוע פעולות החייאה מתקדמות בפצוע אנוש. יחד עם הצוותים הגדולים של מד"א שהגיעו לזירה המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו את הפצועים לבית החולים רמב"ם כשמצבו של אחד מהם אנוש, הנערה במצב קשה והשניים הנוספים בינוני-קל".



    0 תגובות