בסיעתא דשמיא: קבוצת "קול חי" זכתה בזיכיון נוסף

    אתר קול חי No Comments on בסיעתא דשמיא: קבוצת "קול חי" זכתה בזיכיון נוסף

    קבוצת "קול חי" המובילה את התקשורת במגזר הדתי חרדי, זכתה בזיכיון נוסף ותמשיך לשדר בשתי תחנותיה: קול חי וקול חי מיוזיק | כל הפרטים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועצת הרשות השנייה אישרה היום (חמישי) את הזיכיון החדש במכרז להמשך שידורי רדיו "קול חי" למגזר החרדי והדתי ל-16 שנים נוספת.

    הזיכיון הוענק לקבוצה ממוזגת בה שותפים קבוצת קול חי שתחזיק בבעלות ב-80% ממניות החברה ותמשיך להפעיל את שידורי הרדיו למגזר.

    אל קבוצת "קול חי" חברו קבוצת עיתון "משפחה" וקבוצת "מור", המורכבת מקבוצת משפחה בבעלות המו"ל אלי פלאי, איש הרדיו הותיק עידו מור ורשת המזון החרדית ״אושר עד״, יחד הם יחזיקו ב20% ממניות החברה.

    רדיו קול חי החל את שידוריו בסוף שנת1996 ומוביל מאז את מדיית שידורי הרדיו במגזר, כאשר במשך שנים שומר על ההובלה בנתוני ההאזנה. לפני 3 שנים החל להפעיל את שידורי התוכן הנוסף – קול חי מיוזיק, ערוץ מוזיקה הפועל בכל יום משבע בבוקר ועד חצות הלילה.

    בצוות הניהולי של קבוצת קול חי, המנכ"ל אבי רוזן, מנהל התוכניות והחדשות בצלאל קאהן וסמנכ"ל השיווק ניר אביב.

    קבוצת משפחה וקבוצת מור, מורכבת מאנשי עיתון משפחה, העיתון המוביל והוותיק במגזר, העורך יוסי אליטוב, יחד עם איש התקשורת עידו מור ואושר עד.

    נציגי הקבוצה המאוחדת הודו ליו"ר הרשות השניה הגב' יוליה שמאלוב ברקוביץ', על פעילותה הנמרצת ללא לאות, יחד עם חברי המועצה והצוות המקצועי של הרשות, בתהליך אישור הזיכיון לשידורי רדיו למגזר החרדי והדתי.

    מקול חי נמסר בתגובה לאישור הזיכיון: "אנו מודים לה' על הזכות להמשיך ולהוביל את שידורי הרדיו לציבור החרדי והדתי.

    נמשיך בעז"ה יחד עם השותפים מקבוצת משפחה, לפתח ולחדש במגוון שידורים ותכנים המותאמים לקהל המאזינים הנאמנים שלנו, יחד עם חידושים נוספים בכל הכלים העומדים לרשותנו להפקה מקצועית ואיכותית של שידורי תורה, אמונה, אקטואליה, תרבות ושמחה לכל המשפחה".

    מקבוצת משפחה וקבוצת מור נמסר בתגובה: "אנחנו מודים לרשות השניה על הבחירה והאמון שנתנו בנו. ביחד עם השותפים הטובים מקבוצת קול חי, נעשה הכל להביא לידי ביטוי את החוזקות של שתי הקבוצות לטובת המאזינים כמובן. בשנים האחרונות, עיתון משפחה בשתי המהדורות, העברית והאנגלית, הפך לקבוצת התוכן הגדולה והמשפיעה במגזר החרדי. הכניסה לעולם הרדיו, היא אתגרית וחשובה. בשם השם נעשה ונצליח".



    0 תגובות