כתב אישום: פצעו חייל וגנבו את נשקו באלימות

    בנצי לייזרוביץ No Comments on כתב אישום: פצעו חייל וגנבו את נשקו באלימות

    הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שני תושבי איבטין שגנבו מחייל צה"ל את נשקו באלימות ופצעו אותו

    10:58
    18.04.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ טלי גוטליב זועמת: "זה שוחד טהור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מוחמד אבו קמיר ואמיר קמיראת, תושבי איבטין בני 26, בגין שוד בנסיבות מחמירות של חייל צה"ל ועבירות בנשק (נשיאה והובלה).

    לפי כתב האישום, בתאריך 4.3.21 לפנות בוקר, חייל צה"ל ביצע פעילות ניווט בשטח שאינו מיושב, דרומית לשפרעם. החייל התקדם לבדו בשטח בהליכה בשביל עפר לכיוון שפרעם, בעודו לובש מדי צה"ל, על גופו ווסט עם ציוד לחימה, כולל מחסניות, וצמוד לגופו, באמצעות רצועה, נשק מסוג M4, אותו אחז בידיו.

    שני הנאשמים נסעו באותה עת בשטח ברכב כשמוחמד נוהג ברכב ואמיר יושב לידו. בסמוך לשעה 03:00, הבחינו הנאשמים בחייל וקשרו קשר לשדוד ממנו את הנשק, התקרבו הנאשמים בנסיעה ברכב לעבר החייל. אמיר פנה לחייל והציע לו "טרמפ". החייל סירב, והנאשמים המשיכו בנסיעה. בחלוף מספר דקות, התקרבו הנאשמים פעם נוספת בנסיעה ברכב לעבר החייל, חלפו על פניו ועצרו את הרכב בסמוך לרפת שנמצאת בשטח. הנאשמים יצאו מהרכב, כשמוחמד עוטה על פניו מסכת קורונה, התקרבו לחייל, ואמיר שאל את החייל כיצד להגיע למקום מסוים. בשלב זה, כשהם עומדים קרוב לחייל, הנאשמים התנפלו עליו. מוחמד תפס את הנשק ומשך אותו בכח מידי החייל, תוך כדי דחיפתו ותוך כדי שהוא מנסה להכותו במכת אגרוף לראשו, זאת בעוד אמיר מניח ידיו על צווארו של החייל בניסיון לחנוק אותו, וכן מכה אותו בראשו ומניח ידיו על פניו של החייל ועל עיניו, תוך שהוא אומר לו שהם רוצים לגנוב את הנשק. כל זאת כאשר החייל נאבק בהם, בין היתר במכות אגרוף, בעודו אוחז בנשק בכל כוחו, וצועק מספר פעמים "מחבל".

    עוד במהלך המאבק, שרטו ונשכו הנאשמים את החייל וגרמו לו לחבלה ודימום בלחי ובאצבעותיו, זאת בניסיון לגרום לחייל לשחרר את הנשק. בהמשך, הוציא החייל מחסנית מהווסט שעל גופו, בניסיון לטעון את הנשק במטרה להתגונן מפני הנאשמים. בעקבות פעולה זו התרופפה לרגע אחיזתו של החייל בנשק. בשלב זה, שני הנאשמים שבאותה עת אחזו יחדיו בנשק, הצליחו למשוך אותו בכח מידיו של החייל. הנאשמים ברחו בריצה לעבר הרכב, ונמלטו עם הנשק.

    כתוצאה ממעשי הנאשמים, נגרמו לחייל חבלות שריטה בלחי וכן חבלה ודימום בלחי, פצעים בחלל הפה, וחבלה ודימום באצבעות ידו הימנית. כוחות הביטחון הוזעקו למקום וניסו לאתר את הנאשמים, זאת במשך מספר ימים, עד שהשניים נעצרו ביחד בתאריך 7.3.21. הנשק לא אותר עד למועד הגשת כתב האישום.



    0 תגובות