בן גביר: "אם נשתף פעולה עם עבאס זה יהיה הסוף של הימין"

    ישראל רובין No Comments on בן גביר: "אם נשתף פעולה עם עבאס זה יהיה הסוף של הימין"

    עו"ד וחבר הכנסת בעוד מספר ימים, איתמר בן גביר בריאיון ל'קול חי': "יש לי הרבה תכניות ואני מקווה שאצליח להגשים לפחות את חלקם. מגיע לציבור ממשלת ימין יציבה של לפחות 61 מנדטים"

    עו"ד איתמר בן גביר צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    מועמד מפלגת הציונות הדתית שצפוי להיות מושבע לחבר כנסת בעוד ימים ספורים, עו"ד איתמר בן גביר מביע תקווה שהתוצאות הסופיות יהיו טובות מהתוצאות כפי שהן כעת: "אנחנו מקווים שהמעטפות הכפולות ישנו קצת את התוצאות, אני מבין שיש כיוון ל-60-60. בוא נתפלל שעוד נמצא את עצמנו עם 61. אני לא דואג לקדנציה שלי אלא לקדנציה של עם ישראל".

    בשיחה עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר, שלל בן גביר מכל וכל אפשרות של ממשלה בתמיכת רע"מ: "יש אופציות אחרות, שאנחנו נשב על חודו של מנסור עבאס? ממשלת ישראל תצטרך לקבל החלטה אם לעשות מבצע צבאי לפי מנסור עבאס? יש גורמים שמנסים לרכך ולהציג אותו כנחמד. אני אספר לכם עליו: הפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית, שזה עבאס, זה העתק של האחים המוסלמים. החזון שלו זה להפוך את כולנו לשלטון של ח'ליפות".

    "אני לא רוצה בחירות חמישיות", מוסיף בן גביר "ואני מאמין שיש אפשרות אחרת. בסוף מי שנמצא בצד השני אלו לא אנשים רעים, קחו לדוגמא את זאב אלקין. הוא יהודי יקר שאני חושב שבסופו של דבר הוא רוצה שיהיה כאן שלטון ימין. אני מקווה שאו הם כמפלגה או אחד מהם יבוא ויתמוך. אם ניתמך על חודו של מנסור עבאס זה יהיה הסוף של הימין".

    עוד אמר בריאיון: "עם ישראל שמח שנכנסתי לכנסת ואני מרגיש את כובד המשקל. תמיד חלמתי להיות שליח ציבור. יש לי הרבה תכניות ואני מקווה שאצליח להגשים לפחות את חלקם. מגיע לציבור ממשלת ימין יציבה של לפחות 61 מנדטים".



    0 תגובות