חיים ביטון: "אלו שהצטרפו אלינו בבחירות האחרונות עברו לסמוטריץ"

    אסתי פלד No Comments on חיים ביטון: "אלו שהצטרפו אלינו בבחירות האחרונות עברו לסמוטריץ"

    מנכ"ל רשת החינוך ומספר 5 ברשימת ש"ס לכנסת חיים ביטון בריאיון ל"מהדורה המרכזית", מסביר את העלייה בריכוזים החרדים בהצבעה לסמוטריץ', ומבהיר הבייס של ש"ס לא עזב את המפלגה

    צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל רשת החינוך בני יוסף ומספר 5 ברשימת ש"ס לכנסת, חיים ביטון התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לירידה בקולות בקרב המפלגות החרדיות, לדבריו, "ש"ס הביאה תוצאה מרשימה ביותר, שמרנו על כוחנו עם תשעה מנדטים, למרות שנה של קורונה ולמרות העבודה המאסיבית של סמוטריץ׳".

    ביטון הוסיף, "אני חייב לחשוף לך נתון מעניין: ישבתי כל היום על פילוחים מדוייקים בכל עיר, סמוטריץ׳ לא לקח קולות מש"ס בציבור החרדי, כל הבייס החרדי של ש"ס וכל הבייס המסורתי הצביע במלואו לש"ס".

    ביטון הסביר את הירידה בקולות בריכוזים החרדים, "הירידה שלנו בקולות בכמה ערים חרדיות, אלו קולות של חב"ד שרק הצטרפו אלינו בבחירות האחרונות. גם בברסלב אנחנו רואים נגיעות שלא הצביעו".

    ביטון הסביר כי לפי הבדיקות שלו, לא הייתה כל ירידה בקרב המצביעים האדוקים, "בדקנו היום לעומק, כל הבייס החרדי המובהק של ש"ס בכל הערים החרדיות הצביע ש״ס. אנחנו נתקרב ל-330.000 מצביעים בספירה הסופית אחרי המעטפות הכפולות, אותה תוצאה שקיבלנו בבחירות השניות ב-2019".



    0 תגובות