"מי זה קרעי?"; עימות מתוקשר בין הנגבי לקרעי על רקע סוגיית רע"מ

    אתר קול חי No Comments on "מי זה קרעי?"; עימות מתוקשר בין הנגבי לקרעי על רקע סוגיית רע"מ

    ירי בתוך הנגמ"ש; עימות מתוקשר בין חברי הכנסת של הליכוד צחי הגבי ושלמה קרעי: הנגבי הצהיר על נכונות לממשלה בתמיכת עבאס וקרעי הביע התנגדות נחרצת. הנגבי הגיב: "מי זה קרעי?"

    צילום: פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ צחי הנגבי (הליכוד) הצהיר הבוקר (רביעי) כי במפלגה "מוכנים להכנס למשא ומתן עם מנסור עבאס, גם אם הוא באופוזיציה". הנגבי אף הוסיף: "למה שיימנע? שיצביע בעד, אין לנו בעיה. הוא לא יהיה חלק מהקאוליציה או מהממשלה". כך אמר הנגבי בריאיון לחדשות 12.

    ח"כ שלמה קרעי מהליכוד נזעק לשמע הדברים וכתב בתגובה נחרצת "בשום פנים ואופן לא".

    כשהנגבי נשאל על תגובת קרעי בנוגע למשא ומתן עם עבאס, הוא התייחס בזלזול: "תזכיר לי במי מדובר? אני אחפש את שמו ברשת".

    לאחר מכן עלה קרעי לשידור ותקף בחריפות את הנגבי: "לטעמי עדיף לחפש ברשת מישהו שלא מכירים מאשר לחפש ולהתבייש. אני כתושב עוטף עזה, הנגבי גם בעבר לא הכיר את התושבים בעוטף עזה, כשירו עלינו טילים הוא אמר שזה פחות מעניין כי זה לא תל אביב. מי יודע אם צחי הנגבי הוא לא חפרפרת של גדעון סער שנשאר בליכוד? אדם שבא וזורק לפח את כל הערכים של הליכוד, רוצה להקים ממשלה בתומכי טרור. מה יהיה כשירו עלינו טילים והוא יצטרך אישור של עבאס לצאת למבצע בעזה? הוא יזרוק אותנו לזבל?! זה אדם שאין לו מקום בכלל בממשלה ימנית. אני לא מבין את זה, בושה וחרפה".

    על פי הפרסום של חדשות 12, בעקבות העימות של קרעי והנגבי בליכוד הנחו את חברי הכנסת של להעניק ריאיונות לתקשורת עד להודעה חדשה.



    0 תגובות