ספר תורה של ילדים, על מה ולמה?

    ארי טננבוים No Comments on ספר תורה של ילדים, על מה ולמה?

    ארבעים שנה לפרוייקט הייחודי: ספר תורה של ילדי ישראל אותו יסד הרבי מליבוואיטש והצטרפו אליו כל גדולי ישראל | למה יש לילדים ספר תורה משלהם? | כמה ספרי תורה נכתבו ולאן מכניסים אותם בסיום? | מה מקבל מי שנרשם? | ארי טננבוים יצא למסע בקבות הספר תורה

    12:00
    19.04.24
    יונתן שורק No Comments on "בשבילם הספרדים כמו אוויר": הרב אברהם יוסף תוקף את הבד"צים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגולה לברכה וישועה:
    בדיוק היום לפני ארבעים שנה, בי"א בניסן תשמ"א, הכריז הרבי מליובאוויטש על מבצע ייחודי שאליו הצטרפו לאחר מכן כל גדולי ישראל: לאחד את כל ילדי ישראל, בנים לפני בר-מצווה ובנות לפני בת-מצווה, בספר תורה מיוחד שאת אותיותיו יקנו ילדי ישראל מכל קצוות תבל, כדי לחזק את הקשר שלהם עם התורה וכדי לאחד את כל ילדי ישראל סביב תורתנו הקדושה.

    האחדות שעל ידי ספר התורה באה לידי ביטוי גם במקום בו הוא נכתב בהוראת הרבי – בירושלים עיר הקודש, "עיר שחוברה לה יחדיו", בעיר העתיקה בין החומות.

    מעניין לדעת כי קרוב לשני מיליון ילדים יהודים מכל העולם כבר קנו אות באחד מספרי התורה הללו. כל ילד וילדה שעדיין לא קנו, יכולים לקנות אות בספר התורה המיוחד בפרטים שמיד אציג.

    גדול כוחה של האחדות ע"י אותיות בספר התורה המיוחד להביא ישועה וברכה, בריאות והצלחה, לעורר רחמי שמים ולהחיש את ביאת הגואל במהרה בימינו.

    המצווה שבכוחה לחזק את יציבות העולם והנס:
    הרבי מליובאוויטש אמר פעם בבהתוועדות (שבת-קודש פרשת בחוקותי, י"ט אייר תשמ"א): "בעולם מסתובב משוגע אשר עלול ללחוץ על כפתור ולהחריב את כל העולם רחמנא-ליצלן. ורק בחסדו של הקב"ה, "לב מלכים ושרים ביד ה'", מתנהלים העניינים למעלה מדרך הטבע. הרבי כמובן התכוון לנשק שיש לאיראן. עוד אמר הרבי: "הדרך להביא שלום לעולם, היא הוספה באהבת ישראל ואחדות ישראל, ובפרט על-ידי ילדי ישראל מכל העולם, שמתאחדים בכתיבת ספר תורה בירושלים עיר-הקודש בין החומות". באותם ימים הפציר הרבי לעסוק במרץ ברישום ילדים לספר התורה.

    בשבת-קודש פרשת נשא, ד' סיון, ביקש הרבי שלמחרת, בערב חג השבועות, תהיה התמסרות מיוחדת לרישום ילדים לספר-התורה. באותו ערב חג הושמד הכור הגרעיני בעיראק במבצע ניסי.

    איך נרשמים?
    מחירה של אות בספר התורה הוא סמלי: דולר אחד או סכום השווה לדולר. המבצע אות בספר תורה לילדים לא נועד למטרת רווח, אלא לאחד את ילדי ישראל סביב התורה. הוצאות הטיפול, כולל הדפסת ומשלוח התעודה לכל ילד, גבוהות הרבה יותר, ומגיעות לשלושה דולר בערך.

    וגם מקבלים תעודה יפה. בקניית אות בספר התורה, תקבלו לביתכם תעודה נאה ומרשימה על שם הילד או הילדה, עם ציון הפרשה שבה מופיעה האות שקניתם.

    אם גם אתה רוצה שלילדיך, לילדים שבסביבתך, בבית ספרך ובקהילה שלך יהיה אות בספר התורה המיוחד של ילדי ישראל. הירשם כאן: www.kidstorah.org

    כמה נשאר?
    הרב שמואל גרייזמאן, מי שמנהל את כל המערך הזה, מספר ל'קול חי' כי שישה ספרי תורה כבר נכתבו והוכנסו לכותל המערבי באירועים גדולים יחד עם ילדי ישראל ולספר תורה השביעי נותרו רק עוד כ-15,000 אותיות. ברגע שגם הוא יתמלא – ייערך הכנסת ספר תורה כמיטב המסורת.

    קהל בסיום ס"ת השני ליד הכותל

     



    0 תגובות