דרעי ב"נאום הניצחון": "נקים ממשלת ימין" | צפו

    ישראל רובין No Comments on דרעי ב"נאום הניצחון": "נקים ממשלת ימין" | צפו

    יו"ר ש"ס אריה דרעי ב"נאום ניצחון" מול מאות מפעילי המפלגה אמר, "מזל טוב אנחנו המפלגה השלישית בגודלה בישראל". עוד הוסיף, "אנחנו שואפים להקים ממשלה במהירות. ממשלה יהודית, לאומית ששומרת על הצביון היהודי של מדינת ישראל"

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי ב'נאום הניצחון' הערב יחד עם מאות פעילי המפלגה בירושלים: "מזל טוב ש"ס. המפלגה השלישית בגודלה. זה היום עשה ה נגילה ונשמחה בו".

    דרעי סקר את המערכת הבחירות הקשה: "עברנו שנתיים מאוד מאוד קשות. זו מערכת הבחירות הרביעיות אחרי שנה שלימה של קורונה וממשלה שלא צלחה. מערכת בחירות עם הסתה נוראה. ברוך ה שנעשה לנו נס. סיימתי שיחה ארוכה עם ראש הממשלה".

    דרעי הבהיר כי צריך להקים ממשלת ימין במהירות: "אנחנו שואפים להקים ממשלה במהירות. ממשלה יהודית, לאומית ששומרת על הצביון היהודי של מדינת ישראל ומכאן אני קורא לראש מפלגות הימין: יחד יש לנו למעלה מ-61. בוא נשכח את הבחירות ונתגבר על השיקולים האישיים. העם רוצה ממשלה לאומית יהודית מסורתית ומהר".

    דרעי: "אני מסיים בהודאה לבוא עולם. הייתה לנו שנה קשה והקב"ה עשה אתנו ניסים גלויים  שנתיים שעשינו הכל כדי שגוש הימין יישאר כגוש למרות הכל. והנה גוש הימין עודנו יש לנו יחד 61 מנדטים".

     

     

     



    0 תגובות